Az idén újabb 9 cég 22 termékével bővül a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet viselők köre
Új termékekkel gazdagodott a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyes választék: a gyártók képviselői a Foodapest szakkiállításon ünnepélyes díjátadó gála keretében kapták meg a védjegyviselési jogot.
A tizennegyedik évébe lépett védjegy-program több mint 400 terméket sorakoztat fel. Az Agrármarketing Centrum 1998 óta működteti sikeresen a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet, mely tanúsítja a használatára jogosult termékek átlag feletti minőségét. Évente egy vagy több kampánnyal, számos áruházi akcióval és sok más kommunikációs aktivitással segítik a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy és a mögötte rejlő tartalom tudatosítását. Jelenleg közel 80 cég terméke viseli a védjegyet, ami folyamatosan bővül, s a vásárlók egyre több élelmiszerláncban találkozhatnak a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet viselő termékekkel.
A garantált minőségű élelmiszerek között a húsipari és a hűtőipari termékek képviseltetik magukat a legnagyobb számban, de megtalálhatók a tej-, tartósító-, édes-, sütőipari termékek, a legtöbb magyarországi ásványvíz, számtalan pálinka, szeszesital és néhány zöldség- és gyümölcs termék is.
Aki védjegyes terméket választ, nem csalódik – ezt a gondolatot szeretné a szervezet minél több fogyasztóban tudatosítani. A trikolórban pompázó négyszögletes védjegyet ugyanis csak azok a termékek viselhetik, amelyeknél a felhasznált alapanyagok, összetevők és a gyártási folyamat, illetve maga a végtermék nem egyszerűen eléri a hatályos élelmiszer-szabályozás kritériumait, hanem egy vagy több jellemzőben meg is haladja azokat. Fontos szempont, hogy legalább egy tulajdonságban kiemelkedjen a pályázott termék a piacon található hasonló termékek közül, esztétikus és praktikus legyen a megjelenése – a csomagolása, no és persze finom is legyen. A védjegy odaítélésében az élelmiszeripari szakma jeles, elismert képviselői, szakértői döntenek. A szigorú minőségi, érzékszervi követelményeknek megfelelést a védjegy elnyerése után is rendszeresen ellenőrzik, melyet az AMC független akkreditált laboratóriummal végeztet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >