Az idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya
A vasárnap zárult idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya, a Budapest Kártya-család első hazai terméke – mondta az M1 aktuális csatorna hétfői műsorában a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ügyvezetője.
Bán Teodóra elmondta, hogy roadshow-ra indulnak az országban azzal a céllal, hogy felkeltsék a Budapest iránti érdeklődést.
A Budapest Kártyába olyan tartalmakat és kedvezményeket csomagolnak be, amelyekkel a fővárosba próbálják csábítani a turistákat – fogalmazott az ügyvezető.
Bán Teodóra kiemelte, hogy Budapest turizmusa jelentős fejlődésen ment át az elmúlt időszakban, ami hozzájárul a GDP növekedéséhez és a munkahelyteremtéshez. Hozzátette, hogy az Utazás kiállítás iránt is növekvő érdeklődés mutatkozott.
A március 3. és 6. között megrendezett 39. Utazás kiállításon 28 ország és 399 kiállító képviseltette magát. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
MBH Bank-CIG Pannónia: az utasok közel fele nem köt utasbiztosítást
Az utazók közel fele nem köt utas- vagy balesetbiztosítást, pedig…
Tovább olvasom >Budapest éjszakai élete fordulóponthoz ért: tömegturizmus helyett minőségi újragondolásra van szükség
A hajdani pezsgő budapesti éjszakai élet mára látványosan megkopott –…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >