Az idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya
A vasárnap zárult idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya, a Budapest Kártya-család első hazai terméke – mondta az M1 aktuális csatorna hétfői műsorában a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ügyvezetője.
Bán Teodóra elmondta, hogy roadshow-ra indulnak az országban azzal a céllal, hogy felkeltsék a Budapest iránti érdeklődést.
A Budapest Kártyába olyan tartalmakat és kedvezményeket csomagolnak be, amelyekkel a fővárosba próbálják csábítani a turistákat – fogalmazott az ügyvezető.
Bán Teodóra kiemelte, hogy Budapest turizmusa jelentős fejlődésen ment át az elmúlt időszakban, ami hozzájárul a GDP növekedéséhez és a munkahelyteremtéshez. Hozzátette, hogy az Utazás kiállítás iránt is növekvő érdeklődés mutatkozott.
A március 3. és 6. között megrendezett 39. Utazás kiállításon 28 ország és 399 kiállító képviseltette magát. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: optimizmus a turisztikai szektorban
Kitartó optimizmus jellemzi a magyarországi turisztikai szektort, az ágazat szereplői…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >