Az idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya
A vasárnap zárult idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya, a Budapest Kártya-család első hazai terméke – mondta az M1 aktuális csatorna hétfői műsorában a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ügyvezetője.
Bán Teodóra elmondta, hogy roadshow-ra indulnak az országban azzal a céllal, hogy felkeltsék a Budapest iránti érdeklődést.
A Budapest Kártyába olyan tartalmakat és kedvezményeket csomagolnak be, amelyekkel a fővárosba próbálják csábítani a turistákat – fogalmazott az ügyvezető.
Bán Teodóra kiemelte, hogy Budapest turizmusa jelentős fejlődésen ment át az elmúlt időszakban, ami hozzájárul a GDP növekedéséhez és a munkahelyteremtéshez. Hozzátette, hogy az Utazás kiállítás iránt is növekvő érdeklődés mutatkozott.
A március 3. és 6. között megrendezett 39. Utazás kiállításon 28 ország és 399 kiállító képviseltette magát. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >NGM: szeptemberben 1,5 millió vendég pihent hazánkban, tovább nőtt a turizmus teljesítménye
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) és a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >