Az idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya
A vasárnap zárult idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya, a Budapest Kártya-család első hazai terméke – mondta az M1 aktuális csatorna hétfői műsorában a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ügyvezetője.
Bán Teodóra elmondta, hogy roadshow-ra indulnak az országban azzal a céllal, hogy felkeltsék a Budapest iránti érdeklődést.
A Budapest Kártyába olyan tartalmakat és kedvezményeket csomagolnak be, amelyekkel a fővárosba próbálják csábítani a turistákat – fogalmazott az ügyvezető.
Bán Teodóra kiemelte, hogy Budapest turizmusa jelentős fejlődésen ment át az elmúlt időszakban, ami hozzájárul a GDP növekedéséhez és a munkahelyteremtéshez. Hozzátette, hogy az Utazás kiállítás iránt is növekvő érdeklődés mutatkozott.
A március 3. és 6. között megrendezett 39. Utazás kiállításon 28 ország és 399 kiállító képviseltette magát. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A turizmusra is kihat a járvány eszkalációja
Bár a ragadós száj- és körömfájás vírusa emberre nem veszélyes,…
Tovább olvasom >Digitális kincsesbánya a műemlékek szerelmeseinek – elindult az e-orokseg.hu
Soha nem volt még ilyen látványos és közérthető módon elérhető…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatályba lépett az e-pénztárgépekről szóló rendelet
Kedden hatályba lépett az e-pénztárgépekről szóló rendelet, amely véget vethet…
Tovább olvasom >Újabb telepeken jelent meg a ragadós száj- és körömfájás
Két Győr-Moson-Sopron vármegyei szarvasmarha telepen igazolta a ragadós száj- és…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >