Az idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya
A vasárnap zárult idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya, a Budapest Kártya-család első hazai terméke – mondta az M1 aktuális csatorna hétfői műsorában a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ügyvezetője.
Bán Teodóra elmondta, hogy roadshow-ra indulnak az országban azzal a céllal, hogy felkeltsék a Budapest iránti érdeklődést.
A Budapest Kártyába olyan tartalmakat és kedvezményeket csomagolnak be, amelyekkel a fővárosba próbálják csábítani a turistákat – fogalmazott az ügyvezető.
Bán Teodóra kiemelte, hogy Budapest turizmusa jelentős fejlődésen ment át az elmúlt időszakban, ami hozzájárul a GDP növekedéséhez és a munkahelyteremtéshez. Hozzátette, hogy az Utazás kiállítás iránt is növekvő érdeklődés mutatkozott.
A március 3. és 6. között megrendezett 39. Utazás kiállításon 28 ország és 399 kiállító képviseltette magát. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Szlovéniában nőtt a turisták száma az év első hat hónapjában
Az év első hat hónapjában 2,8 millió turista látogatott Szlovéniába…
Tovább olvasom >A világsztárok a hangulat mellett a turizmust is felpörgették
Világsztárok adták egymásnak a színpadot Budapest megakoncert-helyszínein az elmúlt héten.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >