Az idei karácsony slágertermékei a dobozos csokoládé-válogatások és a játékok
Az idei karácsonyi szezon slágertermékei a csokoládé-válogatások és az edukatív játékok lehetnek, miközben a fogyasztók tudatosabb döntéseket hoznak vásárlásaik során – derül ki az Euromonitor International jelentéséből.
Az Euromonitor Voice of the Consumer: Lifestyle Survey 2024 című kutatása szerint globálisan minden harmadik fogyasztó inkább költ, mint spórol az idei ünnepek alatt, ami a legmagasabb arány 2015 óta.
A szezon slágertermékei közé tartoznak a dobozos csokoládéválogatások, melyek globális forgalma idén várhatóan 6,5%-kal növekszik, és az eladások elérhetik a 23,9 milliárd USD-t. Carl Quash III, az Euromonitor International snack és táplálkozási részlegének vezetője szerint a cégek új formátumokkal és ízekkel kísérleteznek, miközben a fogyasztók tudatosabban keresik a legjobb ajánlatokat.
A játékpiac szintén jelentős bővülés előtt áll: az eladások 4,2%-os növekedést érhetnek el. Loo Wee Teck, az Euromonitor International játék- és videojáték-divíziójának vezetője kiemelte, hogy a nosztalgia és az innováció találkozása új lendületet ad az iparágnak. Az edukatív játékok iránti kereslet is növekszik, mivel a szülők fontos, gyermekeik fejlődését támogató befektetésként tekintenek azokra. Az ilyen típusú termékek piaca 2025-re meghaladhatja a 3 milliárd USD-t.
A játékok és édességek ugyanakkor nem csupán szórakozást nyújtanak, hanem az ünnepi időszakban megfizethető vigaszt is jelentenek, enyhítve a mindennapokban megélt stresszt.
Kapcsolódó cikkeink
Összefogni igazán megéri: 2000 hátrányos helyzetű gyermek karácsonyát teszi szebbé a Lidl és vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Már több mint 40 milliárd forintot fizetett a felújított készülékekért a Rejoy és anyacége az eladóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Horvátországban az ünnepi kosár ára idén mintegy tíz százalékkal lesz magasabb, mint tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
399 forintos kenyérlángos, 450 forintos forralt bor: saját belvárosi karácsonyi vásárt nyit az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MBH Elemzési Centrum: szárnyal a magyar turizmus – a szállodapiacon további növekedés várható
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összefogni igazán megéri: 2000 hátrányos helyzetű gyermek karácsonyát teszi szebbé a Lidl és vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
