Az idei karácsony slágertermékei a dobozos csokoládé-válogatások és a játékok
Az idei karácsonyi szezon slágertermékei a csokoládé-válogatások és az edukatív játékok lehetnek, miközben a fogyasztók tudatosabb döntéseket hoznak vásárlásaik során – derül ki az Euromonitor International jelentéséből.
Az Euromonitor Voice of the Consumer: Lifestyle Survey 2024 című kutatása szerint globálisan minden harmadik fogyasztó inkább költ, mint spórol az idei ünnepek alatt, ami a legmagasabb arány 2015 óta.
A szezon slágertermékei közé tartoznak a dobozos csokoládéválogatások, melyek globális forgalma idén várhatóan 6,5%-kal növekszik, és az eladások elérhetik a 23,9 milliárd USD-t. Carl Quash III, az Euromonitor International snack és táplálkozási részlegének vezetője szerint a cégek új formátumokkal és ízekkel kísérleteznek, miközben a fogyasztók tudatosabban keresik a legjobb ajánlatokat.
A játékpiac szintén jelentős bővülés előtt áll: az eladások 4,2%-os növekedést érhetnek el. Loo Wee Teck, az Euromonitor International játék- és videojáték-divíziójának vezetője kiemelte, hogy a nosztalgia és az innováció találkozása új lendületet ad az iparágnak. Az edukatív játékok iránti kereslet is növekszik, mivel a szülők fontos, gyermekeik fejlődését támogató befektetésként tekintenek azokra. Az ilyen típusú termékek piaca 2025-re meghaladhatja a 3 milliárd USD-t.
A játékok és édességek ugyanakkor nem csupán szórakozást nyújtanak, hanem az ünnepi időszakban megfizethető vigaszt is jelentenek, enyhítve a mindennapokban megélt stresszt.
Kapcsolódó cikkeink
Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >A húsvéti csokoládévásárlás rejtett buktatói: 3 figyelmeztető jel, amire érdemes odafigyelni
Húsvét közeledtével megtelnek a boltok polcai színes csokinyulakkal és tojásokkal…
Tovább olvasom >Alapos anyagdrágulás a csokoládéknál
Széthúzta a mezőnyt a kakaóbab drágulása a csokoládék között: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >