Az idei karácsony slágertermékei a dobozos csokoládé-válogatások és a játékok
Az idei karácsonyi szezon slágertermékei a csokoládé-válogatások és az edukatív játékok lehetnek, miközben a fogyasztók tudatosabb döntéseket hoznak vásárlásaik során – derül ki az Euromonitor International jelentéséből.
Az Euromonitor Voice of the Consumer: Lifestyle Survey 2024 című kutatása szerint globálisan minden harmadik fogyasztó inkább költ, mint spórol az idei ünnepek alatt, ami a legmagasabb arány 2015 óta.
A szezon slágertermékei közé tartoznak a dobozos csokoládéválogatások, melyek globális forgalma idén várhatóan 6,5%-kal növekszik, és az eladások elérhetik a 23,9 milliárd USD-t. Carl Quash III, az Euromonitor International snack és táplálkozási részlegének vezetője szerint a cégek új formátumokkal és ízekkel kísérleteznek, miközben a fogyasztók tudatosabban keresik a legjobb ajánlatokat.
A játékpiac szintén jelentős bővülés előtt áll: az eladások 4,2%-os növekedést érhetnek el. Loo Wee Teck, az Euromonitor International játék- és videojáték-divíziójának vezetője kiemelte, hogy a nosztalgia és az innováció találkozása új lendületet ad az iparágnak. Az edukatív játékok iránti kereslet is növekszik, mivel a szülők fontos, gyermekeik fejlődését támogató befektetésként tekintenek azokra. Az ilyen típusú termékek piaca 2025-re meghaladhatja a 3 milliárd USD-t.
A játékok és édességek ugyanakkor nem csupán szórakozást nyújtanak, hanem az ünnepi időszakban megfizethető vigaszt is jelentenek, enyhítve a mindennapokban megélt stresszt.
Kapcsolódó cikkeink
Tudatos választások és célzott megoldások
Az Euromonitor International Global Consumer Trends 2025 jelentése szerint a…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >