Az FMCG valaha volt legfrivolabb termékfejlesztése – A nap képe
És még jócskán bizarr is, és mégis kreatív – bár ahonnan az ötlet jöhetett, lehet, hogy mindennapos terméknek számítana. Néhány éve történt, hogy két vállalkozó hölgy Balm Chicky Balm Balm néven szájbalzsamokat készített, a 70.es évek felnőtt filmjeinek főszeplőinek nevével „jellemezve” azokat, a megszokott mennyiség háromszorosát tartalmazó ajaknedvesítővel.
A világhálónak köszönhetően megtudtuk, hogy a több mint 10 éves cég a közelmúltban megszűnt: talán azért is, mert az amerikai cápák között 2018-ban nem tudták megszerezni a működéshez kért 75 ezer dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Utolsó vacsorák egy bizarr koordinátarendszerben – A nap képe
Az amerikai National Post újságírója, Sarah Lazarovic történelmi és médiaszemélyiségek…
Tovább olvasom >Mindeközben Csehországban – A nap képe
Adjátok meg a császárnak, ami a császáré, és Istennek, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét keressük a HoReCa Hősöket!
Június végéig még lehet jelentkezni az idei HoReCa Hős címre,…
Tovább olvasom >Ipartestületi nyílt napok
Hiánypótló rendezvényre került sor márciusban, az ipartestület végre megtarthatta „házavató”…
Tovább olvasom >Turisztikai ügynökség: a főváros és a fürdővárosok vonzották a legtöbb vendéget pünkösdkor
Pünkösdkor a főváros és a fürdővárosok csábították utazásra a legtöbbeket,…
Tovább olvasom >