Az FMCG valaha volt legfrivolabb termékfejlesztése – A nap képe
És még jócskán bizarr is, és mégis kreatív – bár ahonnan az ötlet jöhetett, lehet, hogy mindennapos terméknek számítana. Néhány éve történt, hogy két vállalkozó hölgy Balm Chicky Balm Balm néven szájbalzsamokat készített, a 70.es évek felnőtt filmjeinek főszeplőinek nevével „jellemezve” azokat, a megszokott mennyiség háromszorosát tartalmazó ajaknedvesítővel.
A világhálónak köszönhetően megtudtuk, hogy a több mint 10 éves cég a közelmúltban megszűnt: talán azért is, mert az amerikai cápák között 2018-ban nem tudták megszerezni a működéshez kért 75 ezer dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Legkeveréssel vagy olajban – A nap képe
A légkeveréses sütőkkel az olyan ropogós ételek egészségesebb változatai is…
Tovább olvasom >Pattints egy sört és emlékezz nagyapádra meg a többekre – A nap képe
Nem tudjuk a holt sem, a miértet sem, jószerével a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordösszegű költés a nyári szezonban a K&H SZÉP kártyákkal
A K&H SZÉP kártya birtokosok több mint 9 milliárd forintot…
Tovább olvasom >Elindult a VisitBalaton365 őszi forgalomélénkítő kampánya
Elindult a VisitBalaton365 őszi forgalomélénkítő kampánya „1000 indok az őszi…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt a a nyugdíjasok által “elvárt” összeg
Ahhoz, hogy szűken menedzselni lehessen a mindennapokat a nyugdíjba vonulás…
Tovább olvasom >