Az FMCG valaha volt legfrivolabb termékfejlesztése – A nap képe
És még jócskán bizarr is, és mégis kreatív – bár ahonnan az ötlet jöhetett, lehet, hogy mindennapos terméknek számítana. Néhány éve történt, hogy két vállalkozó hölgy Balm Chicky Balm Balm néven szájbalzsamokat készített, a 70.es évek felnőtt filmjeinek főszeplőinek nevével „jellemezve” azokat, a megszokott mennyiség háromszorosát tartalmazó ajaknedvesítővel.
A világhálónak köszönhetően megtudtuk, hogy a több mint 10 éves cég a közelmúltban megszűnt: talán azért is, mert az amerikai cápák között 2018-ban nem tudták megszerezni a működéshez kért 75 ezer dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
A lázadók kilőtték a Halálcsillagot – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Időközben Szerbiában – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Avokadó van és lesz! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kollégák mondják!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az intuíció nem tanulható
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Palackosbor-vending – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

