Az FMCG valaha volt legfrivolabb termékfejlesztése – A nap képe
És még jócskán bizarr is, és mégis kreatív – bár ahonnan az ötlet jöhetett, lehet, hogy mindennapos terméknek számítana. Néhány éve történt, hogy két vállalkozó hölgy Balm Chicky Balm Balm néven szájbalzsamokat készített, a 70.es évek felnőtt filmjeinek főszeplőinek nevével „jellemezve” azokat, a megszokott mennyiség háromszorosát tartalmazó ajaknedvesítővel.
A világhálónak köszönhetően megtudtuk, hogy a több mint 10 éves cég a közelmúltban megszűnt: talán azért is, mert az amerikai cápák között 2018-ban nem tudták megszerezni a működéshez kért 75 ezer dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
800 kiló cukorszív – A nap képe
A tavalyi Berlini Művészeti Héten felállított „Nyitott szív” egy 3,5…
Tovább olvasom >Torták, amik inkább egy galériába illenének, mint a cukrászdába – A nap képe
Lehetett velük munka…
Tovább olvasom >További cikkeink
3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Kiterjesztett támogatás: már a 2000 fős falvak kiskocsmái is pályázhatnak
Újabb lehetőség nyílt a falusi vendéglátóhelyek számára: a március végén…
Tovább olvasom >VisitBalaton365 desztinációmenedzsment-iroda nyílt Keszthelyen
Szükség van a Balatonnál a térség egészét, gazdaságát is érintő…
Tovább olvasom >