Az FMCG valaha volt legfrivolabb termékfejlesztése – A nap képe
És még jócskán bizarr is, és mégis kreatív – bár ahonnan az ötlet jöhetett, lehet, hogy mindennapos terméknek számítana. Néhány éve történt, hogy két vállalkozó hölgy Balm Chicky Balm Balm néven szájbalzsamokat készített, a 70.es évek felnőtt filmjeinek főszeplőinek nevével „jellemezve” azokat, a megszokott mennyiség háromszorosát tartalmazó ajaknedvesítővel.
A világhálónak köszönhetően megtudtuk, hogy a több mint 10 éves cég a közelmúltban megszűnt: talán azért is, mert az amerikai cápák között 2018-ban nem tudták megszerezni a működéshez kért 75 ezer dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Est(ély)i szalonnás rántotta – A nap képe
Több dolgok vannak földön és égen, Horatio, mintsem bölcselmetek álmodni…
Tovább olvasom >Támadnak a vegák! – A nap képe
A fegyvernem új, az ötlet szellemes – az emberek (esetleges)…
Tovább olvasom >És jött a doktor!? Vagy a szakácsnő? – A nap képe
Vélhetően nem sokan tudnák első látásra megmondani (sőt, sokadikra se),…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: 2025-ben tovább erősödik a SZÉP-kártya népszerűsége
A SZÉP-kártya egyre fontosabb szerepet kap a magyar háztartások pénzügyi…
Tovább olvasom >Az év elején tovább erősödött a turizmus – ágazati kitekintő
2025 januárjában egymillió vendég érkezett a turisztikai szálláshelyekre, ahol közel…
Tovább olvasom >Nagy Márton: kistelepülések kiskocsmái is pályázhatnak idegenforgalmi támogatásra
Egymilliárd forintra pályázhatnak az ezer fő alatti településen működő kiskocsmák,…
Tovább olvasom >