Az FMCG valaha volt legfrivolabb termékfejlesztése – A nap képe
És még jócskán bizarr is, és mégis kreatív – bár ahonnan az ötlet jöhetett, lehet, hogy mindennapos terméknek számítana. Néhány éve történt, hogy két vállalkozó hölgy Balm Chicky Balm Balm néven szájbalzsamokat készített, a 70.es évek felnőtt filmjeinek főszeplőinek nevével „jellemezve” azokat, a megszokott mennyiség háromszorosát tartalmazó ajaknedvesítővel.
A világhálónak köszönhetően megtudtuk, hogy a több mint 10 éves cég a közelmúltban megszűnt: talán azért is, mert az amerikai cápák között 2018-ban nem tudták megszerezni a működéshez kért 75 ezer dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Viheted magaddal a bárpultod – A nap képe
Bartender táska mobil mixereknek párnázott rekeszekkel az italok palackjai és…
Tovább olvasom >Puritán és nagyon macsó – A nap képe
A Yeti tökéletes termopohár – mondjuk, hideg whiskynek vagy forró…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megújult Budapest egyik legforgalmasabb ételudvara
Teljes körű felújításon esett át az Indotek Group üzemeltetésében működő…
Tovább olvasom >Itt a figyelmeztetés: ennyi pálinkát szabad főzni évente jövedékiadó-mentesen
Évente legfeljebb 86 liter párlat állítható elő magánfőzőként jövedékiadó-mentesen, és…
Tovább olvasom >Törökországban megszűnhet az all inclusive svédasztal – drasztikus lépéssel fékeznék az élelmiszerpazarlást
Törökországban évente több mint 23 millió tonna élelmiszer vész kárba,…
Tovább olvasom >