Az FMCG valaha volt legfrivolabb termékfejlesztése – A nap képe
És még jócskán bizarr is, és mégis kreatív – bár ahonnan az ötlet jöhetett, lehet, hogy mindennapos terméknek számítana. Néhány éve történt, hogy két vállalkozó hölgy Balm Chicky Balm Balm néven szájbalzsamokat készített, a 70.es évek felnőtt filmjeinek főszeplőinek nevével „jellemezve” azokat, a megszokott mennyiség háromszorosát tartalmazó ajaknedvesítővel.
A világhálónak köszönhetően megtudtuk, hogy a több mint 10 éves cég a közelmúltban megszűnt: talán azért is, mert az amerikai cápák között 2018-ban nem tudták megszerezni a működéshez kért 75 ezer dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Italtartó a bevásárlókocsin – A nap képe
Méghozzá egy olyan amerikai hipermarketben, ahol shop-in-shop rendszerben még sört…
Tovább olvasom >Mogyoróvaj, ahogy te szereted – A nap képe
A mogyoróvajkedvelők paradicsoma egy oregoni hipermarketben.
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Jelentősen erősödhet idén az idegenforgalom
Tovább erősödött a turizmus 2024. január–novemberben: a belföldi vendégek által…
Tovább olvasom >NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Italtartó a bevásárlókocsin – A nap képe
Méghozzá egy olyan amerikai hipermarketben, ahol shop-in-shop rendszerben még sört…
Tovább olvasom >