Az „évtized akciójával” rukkol elő az Asda
Az Asda újabb lépést tett a brit áruházláncok versenyében, amikor állítása szerint az évtized legnagyobb árcsökkentési akcióját hirdette meg. Ezzel tovább nőtt a nyomás a Tescón, amely a jövő héten teszi közzé friss piaci adatait.
A Times Online véleménye szerint az áruházláncok agresszíven reagáltak az élelmiszerárak csökkenésére. Ezt jelzi, hogy a Tesco a múlt héten 280 millió fontnak megfelelő árengedményt hirdetett meg. A rivális Asda ma bejelentette, hogy az évtized legnagyobb árcsökkentő akciójára készül, amelynek keretében 3600 terméket kínál olcsóbban.
Az Asda kereskedelmi igazgatója ezzel szerint a vásárlóknak elegük van a megtévesztő akciós hirdetésekből és az egy fizet, kettőt kap akciókból. "A riválisainkkal ellentétben mi azokat a termékeket árazzuk le, amelyekre igény van és nem azokat, amelyeket mi akarunk eladni” – jelentette ki.
A múlt évben a Tesco klubkártya rendszere keretében megduplázta a kedvezmények mértékét, e lépés 200 millió fontos költséget jelentett a cégnek. Az akció hatására a Tesco felzárkózott riválisaihoz az eladások növekedésében. A harmadik legnagyobb csoport, a Sainsbury válaszul szintén erősítette Nectar néven futó hűségprogramját. Az Asda nem használ hűségkedvezmény rendszert, ehelyett a "minden nap alacsony árak" stratégiát hangsúlyozza – írja a Times Online nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >