Az Evian szikvíz volt az angolok kedvence a nyáron
Az Evian szikvíz lett a legkelendőbb FMCG termék a júliusi értékesítési adatok szerint, több mint 740 000 fontot adva a teljes víz kategóriához. Az Evian Sparkling év eleji, januári bevezetését követően – a márka első szikvízkínálata – kezdetben új, újrahasznosítható 330 ml-es alumíniumdobozokban volt kapható a Tesco áruházakban.

Az Evian Sparkling Water a márka első szikvízkínálata
A további országos bevezetést követően a termék most már a legnagyobb kiskereskedelmi láncokban, köztük az Asda, a Sainsbury’s, a Waitrose és az Amazon áruházakban is kapható.
A 2 millió font értékű, Emma Raducanu teniszcsillagot bemutató brit fogyasztói marketingkampány támogatásával az új termék a nyár egyik legkelendőbb terméke volt a vizek kategóriájában.
„Az Evian Sparkling lehetőséget adott arra, hogy újra bemutassuk egyedülálló forrásból származó, természetes ásványvizünket egy izgalmas új formátumban” – mondta Dillon McEvoy, az Evian marketingvezetője. „Az eddigi eladási teljesítmény a tisztaságát és frissességét bizonyítja – a buborékok tökéletes egyensúlyát, amely a fogyasztóknak egy emelkedett, frissítő élményt kínál, amelyet úgy terveztek, hogy felébreszti az érzékeiket, miközben egészségesen hidratálja őket.
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >