Az Evian szikvíz volt az angolok kedvence a nyáron
Az Evian szikvíz lett a legkelendőbb FMCG termék a júliusi értékesítési adatok szerint, több mint 740 000 fontot adva a teljes víz kategóriához. Az Evian Sparkling év eleji, januári bevezetését követően – a márka első szikvízkínálata – kezdetben új, újrahasznosítható 330 ml-es alumíniumdobozokban volt kapható a Tesco áruházakban.
A további országos bevezetést követően a termék most már a legnagyobb kiskereskedelmi láncokban, köztük az Asda, a Sainsbury’s, a Waitrose és az Amazon áruházakban is kapható.
A 2 millió font értékű, Emma Raducanu teniszcsillagot bemutató brit fogyasztói marketingkampány támogatásával az új termék a nyár egyik legkelendőbb terméke volt a vizek kategóriájában.
„Az Evian Sparkling lehetőséget adott arra, hogy újra bemutassuk egyedülálló forrásból származó, természetes ásványvizünket egy izgalmas új formátumban” – mondta Dillon McEvoy, az Evian marketingvezetője. „Az eddigi eladási teljesítmény a tisztaságát és frissességét bizonyítja – a buborékok tökéletes egyensúlyát, amely a fogyasztóknak egy emelkedett, frissítő élményt kínál, amelyet úgy terveztek, hogy felébreszti az érzékeiket, miközben egészségesen hidratálja őket.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >