Az Evian szikvíz volt az angolok kedvence a nyáron
Az Evian szikvíz lett a legkelendőbb FMCG termék a júliusi értékesítési adatok szerint, több mint 740 000 fontot adva a teljes víz kategóriához. Az Evian Sparkling év eleji, januári bevezetését követően – a márka első szikvízkínálata – kezdetben új, újrahasznosítható 330 ml-es alumíniumdobozokban volt kapható a Tesco áruházakban.

Az Evian Sparkling Water a márka első szikvízkínálata
A további országos bevezetést követően a termék most már a legnagyobb kiskereskedelmi láncokban, köztük az Asda, a Sainsbury’s, a Waitrose és az Amazon áruházakban is kapható.
A 2 millió font értékű, Emma Raducanu teniszcsillagot bemutató brit fogyasztói marketingkampány támogatásával az új termék a nyár egyik legkelendőbb terméke volt a vizek kategóriájában.
„Az Evian Sparkling lehetőséget adott arra, hogy újra bemutassuk egyedülálló forrásból származó, természetes ásványvizünket egy izgalmas új formátumban” – mondta Dillon McEvoy, az Evian marketingvezetője. „Az eddigi eladási teljesítmény a tisztaságát és frissességét bizonyítja – a buborékok tökéletes egyensúlyát, amely a fogyasztóknak egy emelkedett, frissítő élményt kínál, amelyet úgy terveztek, hogy felébreszti az érzékeiket, miközben egészségesen hidratálja őket.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >