Az év terméke a Mizo Coffee Selection

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 03. 09. 11:22

Idén hetedik alkalommal adták át az Év Terméke Díjakat, amely a világ leginnovatívabb termékdíjazási rendszere és a fogyasztók döntésén alapul. Első körben egy az FMCG területén jártas, márkafüggetlen, a termékfejlesztések valamint a márkaépítés területét jól ismerő szakemberekből álló zsűri értékelte, hogy az innovatív jelentőséggel és fogyasztói szempo

ntból is értékkel bíró termékek elindíthatóak a GFK országos reprezentatív közvélemény-kutatásán, ahol maguk a fogyasztók szavaztak a legjobb termékekre.

A díjátadó gálán Fekete Zoltán, a zsűri elnöke, a Magyar Márkaszövetség főtitkára adta át a díjakat, köztük a kávéital kategóriában legjobbnak ítélt Mizo Coffee Selection termékcsaládnak az Év Terméke Díjat is.

„Igazán büszkék vagyunk arra, hogy kávéitalaink a fogyasztók kedvenceivé váltak, s hogy elnyertük ezt a fontos díjat. A Sole-Mizo Zrt.-nél azon dolgozunk, hogy folyamatosan megújuló és a fogyasztóink igényeihez maximálisan igazodó termékpalettával legyünk jelen a piacon. Ez az elismerés számunkra azt is mutatja, hogy törekvéseinkkel jó irányba haladunk és, hogy vásárlóink értékelik a munkánkat. Ezúton is szeretnénk megköszönni nekik a díjat!” – mondta el Szentesi Sándor, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi igazgatója.

A nyertesek ezt követően egy évig használhatják az Év Terméke Díj logót a termékcsomagolás

on, a reklámokban és a média-megjelenéseken, valamint részt vehetnek a Product of the Year Hungary médiakampányában is.

Kapcsolódó cikkeink