Az év terméke a Mizo Coffee Selection
Idén hetedik alkalommal adták át az Év Terméke Díjakat, amely a világ leginnovatívabb termékdíjazási rendszere és a fogyasztók döntésén alapul. Első körben egy az FMCG területén jártas, márkafüggetlen, a termékfejlesztések valamint a márkaépítés területét jól ismerő szakemberekből álló zsűri értékelte, hogy az innovatív jelentőséggel és fogyasztói szempo
ntból is értékkel bíró termékek elindíthatóak a GFK országos reprezentatív közvélemény-kutatásán, ahol maguk a fogyasztók szavaztak a legjobb termékekre.
A díjátadó gálán Fekete Zoltán, a zsűri elnöke, a Magyar Márkaszövetség főtitkára adta át a díjakat, köztük a kávéital kategóriában legjobbnak ítélt Mizo Coffee Selection termékcsaládnak az Év Terméke Díjat is.
„Igazán büszkék vagyunk arra, hogy kávéitalaink a fogyasztók kedvenceivé váltak, s hogy elnyertük ezt a fontos díjat. A Sole-Mizo Zrt.-nél azon dolgozunk, hogy folyamatosan megújuló és a fogyasztóink igényeihez maximálisan igazodó termékpalettával legyünk jelen a piacon. Ez az elismerés számunkra azt is mutatja, hogy törekvéseinkkel jó irányba haladunk és, hogy vásárlóink értékelik a munkánkat. Ezúton is szeretnénk megköszönni nekik a díjat!” – mondta el Szentesi Sándor, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi igazgatója.
A nyertesek ezt követően egy évig használhatják az Év Terméke Díj logót a termékcsomagolás
on, a reklámokban és a média-megjelenéseken, valamint részt vehetnek a Product of the Year Hungary médiakampányában is.
Kapcsolódó cikkeink
Új, funkcionális termékcsalád a Sole-Mizótól
Lezárult a „Protektív kultúrák felhasználásával E-szám mentes és egyéb funkcionális…
Tovább olvasom >Festményekbe zárt kávékülönlegességek
A magyarországi kávéházak és a kávézás története több évszázadra nyúlik…
Tovább olvasom >MIZO levendulás-kókusz ízű ital 450 ml
A piacon egyedülálló ízkombinációjú új tejital a levendula trendre épít.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hazai termékek vásárlásával támogatjuk a gazdaságot
“A magyar termékek vásárlásával sok ezer magyar család boldogulását támogatjuk,…
Tovább olvasom >4,3 milliárd forintból bővít a Nissin Foods Kecskeméten
A kecskeméti Nissin Foods Kft. 4,3 milliárd forintos beruházást hajt…
Tovább olvasom >Magyarországon teszteli papíralapú csomagolását a Nestlé
2025-re a Nestlé csomagolóanyagainak 100%-a újrahasznosítható vagy újrafelhasználható lesz. Ennek…
Tovább olvasom >