Az év terméke a Mizo Coffee Selection
Idén hetedik alkalommal adták át az Év Terméke Díjakat, amely a világ leginnovatívabb termékdíjazási rendszere és a fogyasztók döntésén alapul. Első körben egy az FMCG területén jártas, márkafüggetlen, a termékfejlesztések valamint a márkaépítés területét jól ismerő szakemberekből álló zsűri értékelte, hogy az innovatív jelentőséggel és fogyasztói szempo
ntból is értékkel bíró termékek elindíthatóak a GFK országos reprezentatív közvélemény-kutatásán, ahol maguk a fogyasztók szavaztak a legjobb termékekre.
A díjátadó gálán Fekete Zoltán, a zsűri elnöke, a Magyar Márkaszövetség főtitkára adta át a díjakat, köztük a kávéital kategóriában legjobbnak ítélt Mizo Coffee Selection termékcsaládnak az Év Terméke Díjat is.
„Igazán büszkék vagyunk arra, hogy kávéitalaink a fogyasztók kedvenceivé váltak, s hogy elnyertük ezt a fontos díjat. A Sole-Mizo Zrt.-nél azon dolgozunk, hogy folyamatosan megújuló és a fogyasztóink igényeihez maximálisan igazodó termékpalettával legyünk jelen a piacon. Ez az elismerés számunkra azt is mutatja, hogy törekvéseinkkel jó irányba haladunk és, hogy vásárlóink értékelik a munkánkat. Ezúton is szeretnénk megköszönni nekik a díjat!” – mondta el Szentesi Sándor, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi igazgatója.
A nyertesek ezt követően egy évig használhatják az Év Terméke Díj logót a termékcsomagolás
on, a reklámokban és a média-megjelenéseken, valamint részt vehetnek a Product of the Year Hungary médiakampányában is.
Kapcsolódó cikkeink
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Magyar szakember a European Marketer of the Year 2025 döntősei közöt
Bejelentették az európai marketingszövetségeket tömörítő EMC European Marketer of the Year 2025 versenyének…
Tovább olvasom >