Az év terméke a Mizo Coffee Selection
Idén hetedik alkalommal adták át az Év Terméke Díjakat, amely a világ leginnovatívabb termékdíjazási rendszere és a fogyasztók döntésén alapul. Első körben egy az FMCG területén jártas, márkafüggetlen, a termékfejlesztések valamint a márkaépítés területét jól ismerő szakemberekből álló zsűri értékelte, hogy az innovatív jelentőséggel és fogyasztói szempo
ntból is értékkel bíró termékek elindíthatóak a GFK országos reprezentatív közvélemény-kutatásán, ahol maguk a fogyasztók szavaztak a legjobb termékekre.
A díjátadó gálán Fekete Zoltán, a zsűri elnöke, a Magyar Márkaszövetség főtitkára adta át a díjakat, köztük a kávéital kategóriában legjobbnak ítélt Mizo Coffee Selection termékcsaládnak az Év Terméke Díjat is.
„Igazán büszkék vagyunk arra, hogy kávéitalaink a fogyasztók kedvenceivé váltak, s hogy elnyertük ezt a fontos díjat. A Sole-Mizo Zrt.-nél azon dolgozunk, hogy folyamatosan megújuló és a fogyasztóink igényeihez maximálisan igazodó termékpalettával legyünk jelen a piacon. Ez az elismerés számunkra azt is mutatja, hogy törekvéseinkkel jó irányba haladunk és, hogy vásárlóink értékelik a munkánkat. Ezúton is szeretnénk megköszönni nekik a díjat!” – mondta el Szentesi Sándor, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi igazgatója.
A nyertesek ezt követően egy évig használhatják az Év Terméke Díj logót a termékcsomagolás
on, a reklámokban és a média-megjelenéseken, valamint részt vehetnek a Product of the Year Hungary médiakampányában is.
Kapcsolódó cikkeink
Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Válságban a magyar tejipar: drámai veszteségek és növekvő költségek
2023-ban a magyar tejipar jelentős kihívásokkal nézett szembe, és ez…
Tovább olvasom >A Mizo az MLSZ szponzoraként támogatja a magyar labdarúgó válogatottat
A sport összehozza az embereket. A Mizo úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >