Az év legsikeresebb promóciója 2023 – még 2 hétig lehet pályázni

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 02. 14. 22:30

Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud. A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2021. október 1. és 2022. december 31. között megvalósultak.

Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:

– ÉLELMISZER
– ITAL
– HORECA
– NON-FOOD (HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU ÉS KOZMETIKA)
– ONLINE/DIGITÁLIS
– KERESKEDELMI
– NON-FMCG

A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!

A fenntarthatósági, CSR, valamint Trade magazin, POPAI és Trade Marketing Klub különdíjak is átadásra kerülnek, bármely kategóriához kapcsolódva érkeznek az ilyen témájú pályázatok. 

A nevezési határidő: 2023. március 1.

 Nevezési díj: 1. pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa,  (társnevezői díj: 89 000 Ft + áfa), amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.
Díjátadó és szakmai nap: 2023. április 27., 9.00 – 16.30

Helyszín: Hotel Aquincum (1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.)

Pályázati  adatlap 

Kapcsolódó cikkeink