Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 03. 06. 01:26

A 2013-ban alakult Borháló Borkereskedés a vállalkozás alapításának első évében 26 borboltot nyitott. A Borháló esetében a franchise-szövetség egy olyan kezdeményezést díjazott, amely merőben új irányvonalat képvisel Magyarországon. A Budapesten és 7 megyében jelen lévő hálózat üzletfilozófiájának lényege, hogy minél szélesebb körben terjesszék a borfogyasztást és a minőségi borok szeretetét.

 Elek Márton marketing és stratégia, Borháló Borkereskedés


Elek Márton
marketing és stratégia,
Borháló Borkereskedés

A vállalkozás mindezt egy valódi újítással éri el. Az árukészlet szakértő válogatás eredménye, a hozzáértő tulajdonosok választják ki azt a bort, amit eladásra érdemesnek tartanak, stratégiai együttműködésben a hazai borászokkal. Így tudnak különleges borokat árulni, a minőség megőrzése érdekében pedig a termék boltba kerüléséig a szállítás minden részletére odafigyelnek.

A Borháló idei célja a hálózat megerősítése, év végére a teljes országos lefedettség és ismertség elérése. 2014 másik nagy feladata a határon túli terjeszkedés, valamint a brandet erősítő további arculati elemek megteremtése, illetve a saját Borháló márkás termékek bevezetése.

Kapcsolódó cikkeink