Az Év Hazai Hálózata
Magyarországon 25 évvel ezelőtt nyílt meg az első McDonald’s gyorsétterem a budapesti Régiposta utcában. A hálózat fejlődésében kulcsszerepet játszottak azok a hazai kisvállalkozások, amelyek jelenleg is a vállalkozás 96 éttermének közel felét franchise-átvevőként üzemeltetik. Az elmúlt 25 évben csaknem 1 milliárd vendég fordult meg az üzletláncban, ma pedig évente átlagosan 80 millió vendéget szolgálnak ki.
A 96 hazai McDonald’s étteremben közel 300 termékajánlat közül választhatják ki a vendégek az ízlésüknek, igényeiknek leginkább megfelelőt. A magyar vendégek számos, Európában bevezetésre kerülő új terméket, így például a McCafé-, vagy a McReggeli-kínálatunkat, az elsők között kóstolhattak meg, valamint voltak magyar fejlesztésű szendvicsek, amelyeket más országok is felvettek az állandó termékpalettára.A McDonald’s az elmúlt 25 év alatt a hazai gazdaság komoly szereplőjévé nőtte ki magát. Éttermeiben 4600-an dolgoznak, a hazai beruházásaik összértéke eléri a 37 milliárd forintot, hazai beszállítóktól pedig 97 milliárd forint értékben vásároltak alapanyagokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >