Az év első POPAI-találkozója
A GfK látta vendégül március 22-én az egyesület tagjait az év első POPAI-ülésén. A találkozó fő témáját a POS-anyagok megtérülése és azok tervezhetősége képezte.
Az első előadásban Földvári Andrea, a GfK shopper kutatásokkal foglalkozó munkatársa a cég amerikai példatárából mutatott be néhány, a témával kapcsolatos kutatási adatot. Előadásában kitért a vásárlókkal való leghatásosabb találkozási pontokra, valamint megosztotta a nemzetközi intézet POS-eszközök tervezésével kapcsolatos gyakorlati tanácsait.
A találkozó második előadásában Bene Nikoletta, a SPAR Magyarország marketingvezetője bemutatta az áruházlánc in-store megoldásait, POS-eszközeit és a vállalat in-store kommunikációs szemléletét, melyek mind hozzájárulnak a SPAR-üzletek vásárlásonkénti kosárérték-növeléséhez. Bene Nikoletta konkrét példákkal szemléltette, milyen területeket és eszközöket foglal magába a lánc bolti kommunikációja, továbbá milyen szabályokat alkalmaznak a kihelyezésekre. Az előadásokat követő kötetlen beszélgetés során a jelenlévő marketingkommunikációs szakemberek megvitatták a témában felmerült kérdéseket.
A POPAI Magyarország következő találkozója május 10-én, az Unilever Magyarországnál lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >