Az év első POPAI-találkozója
A GfK látta vendégül március 22-én az egyesület tagjait az év első POPAI-ülésén. A találkozó fő témáját a POS-anyagok megtérülése és azok tervezhetősége képezte.
Az első előadásban Földvári Andrea, a GfK shopper kutatásokkal foglalkozó munkatársa a cég amerikai példatárából mutatott be néhány, a témával kapcsolatos kutatási adatot. Előadásában kitért a vásárlókkal való leghatásosabb találkozási pontokra, valamint megosztotta a nemzetközi intézet POS-eszközök tervezésével kapcsolatos gyakorlati tanácsait.
A találkozó második előadásában Bene Nikoletta, a SPAR Magyarország marketingvezetője bemutatta az áruházlánc in-store megoldásait, POS-eszközeit és a vállalat in-store kommunikációs szemléletét, melyek mind hozzájárulnak a SPAR-üzletek vásárlásonkénti kosárérték-növeléséhez. Bene Nikoletta konkrét példákkal szemléltette, milyen területeket és eszközöket foglal magába a lánc bolti kommunikációja, továbbá milyen szabályokat alkalmaznak a kihelyezésekre. Az előadásokat követő kötetlen beszélgetés során a jelenlévő marketingkommunikációs szakemberek megvitatták a témában felmerült kérdéseket.
A POPAI Magyarország következő találkozója május 10-én, az Unilever Magyarországnál lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >