Az év első POPAI-találkozója
A GfK látta vendégül március 22-én az egyesület tagjait az év első POPAI-ülésén. A találkozó fő témáját a POS-anyagok megtérülése és azok tervezhetősége képezte.
Az első előadásban Földvári Andrea, a GfK shopper kutatásokkal foglalkozó munkatársa a cég amerikai példatárából mutatott be néhány, a témával kapcsolatos kutatási adatot. Előadásában kitért a vásárlókkal való leghatásosabb találkozási pontokra, valamint megosztotta a nemzetközi intézet POS-eszközök tervezésével kapcsolatos gyakorlati tanácsait.
A találkozó második előadásában Bene Nikoletta, a SPAR Magyarország marketingvezetője bemutatta az áruházlánc in-store megoldásait, POS-eszközeit és a vállalat in-store kommunikációs szemléletét, melyek mind hozzájárulnak a SPAR-üzletek vásárlásonkénti kosárérték-növeléséhez. Bene Nikoletta konkrét példákkal szemléltette, milyen területeket és eszközöket foglal magába a lánc bolti kommunikációja, továbbá milyen szabályokat alkalmaznak a kihelyezésekre. Az előadásokat követő kötetlen beszélgetés során a jelenlévő marketingkommunikációs szakemberek megvitatták a témában felmerült kérdéseket.
A POPAI Magyarország következő találkozója május 10-én, az Unilever Magyarországnál lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >