Az Eurelec beszerzési szövetséghez csatlakozik az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize megállapodott a német REWE Csoport és a francia E.Leclerc által 2016-ban alapított Eurelec kiskereskedelmi szövetséggel.
A közös alapokra helyezett beszerzés a versenyhatóságok engedélyétől függően előreláthatólag 2025-től indul.
A partnerség hozzájárulhat a nagy nemzetközi FMCG-gyártók termékeinek adás-vételére szolgáló nyitott egységes európai piac hatékony kialakításához, amely biztosítja a tisztességes beszerzési árakat a három európai kiskereskedő fogyasztóinak javára.
Az Eurelec egységes beszerzési platformként működik, csökkentve a beszerzés bonyolultságát és költségeit a nagy nemzetközi gyártók számára. Nyíltan és korrekt módon tárgyal az FMCG-gyártók által Európai Unió-szerte alkalmazott árkülönbségekről.
Az Eurelec szerint az Ahold Delhaize csatlakozása a szövetséghez megerősíti annak európai közös beszerzési platformként meglévő jelentőségét és hatékonyságát.
Wouter Kolk, az Ahold Delhaize Europe és Indonézia vezérigazgatója elmondta:
– Olyan árkülönbségeket tapasztaltunk az európai országok között, amelyekre objektíve nincs más magyarázat, mint hogy egyes gyártók ugyanazt a terméket más-más áron kínálják az EU országaiban.
– Tartozunk annyival a fogyasztóinknak, hogy ezekben a nehéz időkben is megfizethető áron tartjuk az élelmiszereket, és hozzáférést biztosítunk számukra a valóban egységes európai piachoz. Az Ahold Delhaize örömmel csatlakozik az Eurelechez, mint vezető európai kiskereskedelmi szövetséghez, amely Európa-szerte előmozdítja a legnagyobb FMCG-márkák nyílt és pártatlan ártárgyalásait, amelyek végső soron vásárlóink javát szolgálják.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázza indiai beszerzési volumenét a Decathlon
A francia sportszer-kiskereskedelmi óriás, a Decathlon bejelentette, hogy az elkövetkező…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >