Az Eurelec beszerzési szövetséghez csatlakozik az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize megállapodott a német REWE Csoport és a francia E.Leclerc által 2016-ban alapított Eurelec kiskereskedelmi szövetséggel.
A közös alapokra helyezett beszerzés a versenyhatóságok engedélyétől függően előreláthatólag 2025-től indul.
A partnerség hozzájárulhat a nagy nemzetközi FMCG-gyártók termékeinek adás-vételére szolgáló nyitott egységes európai piac hatékony kialakításához, amely biztosítja a tisztességes beszerzési árakat a három európai kiskereskedő fogyasztóinak javára.
Az Eurelec egységes beszerzési platformként működik, csökkentve a beszerzés bonyolultságát és költségeit a nagy nemzetközi gyártók számára. Nyíltan és korrekt módon tárgyal az FMCG-gyártók által Európai Unió-szerte alkalmazott árkülönbségekről.
Az Eurelec szerint az Ahold Delhaize csatlakozása a szövetséghez megerősíti annak európai közös beszerzési platformként meglévő jelentőségét és hatékonyságát.
Wouter Kolk, az Ahold Delhaize Europe és Indonézia vezérigazgatója elmondta:
– Olyan árkülönbségeket tapasztaltunk az európai országok között, amelyekre objektíve nincs más magyarázat, mint hogy egyes gyártók ugyanazt a terméket más-más áron kínálják az EU országaiban.
– Tartozunk annyival a fogyasztóinknak, hogy ezekben a nehéz időkben is megfizethető áron tartjuk az élelmiszereket, és hozzáférést biztosítunk számukra a valóban egységes európai piachoz. Az Ahold Delhaize örömmel csatlakozik az Eurelechez, mint vezető európai kiskereskedelmi szövetséghez, amely Európa-szerte előmozdítja a legnagyobb FMCG-márkák nyílt és pártatlan ártárgyalásait, amelyek végső soron vásárlóink javát szolgálják.
Kapcsolódó cikkeink
Fogyni kezdtek a prémium FMCG-termékek a dohányboltokban
A hazai láncok és a dohányboltok értékbeli forgalmának egymáshoz viszonyított…
Tovább olvasom >In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet…
Tovább olvasom >Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >