Az Eurelec beszerzési szövetséghez csatlakozik az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize megállapodott a német REWE Csoport és a francia E.Leclerc által 2016-ban alapított Eurelec kiskereskedelmi szövetséggel.
A közös alapokra helyezett beszerzés a versenyhatóságok engedélyétől függően előreláthatólag 2025-től indul.
A partnerség hozzájárulhat a nagy nemzetközi FMCG-gyártók termékeinek adás-vételére szolgáló nyitott egységes európai piac hatékony kialakításához, amely biztosítja a tisztességes beszerzési árakat a három európai kiskereskedő fogyasztóinak javára.
Az Eurelec egységes beszerzési platformként működik, csökkentve a beszerzés bonyolultságát és költségeit a nagy nemzetközi gyártók számára. Nyíltan és korrekt módon tárgyal az FMCG-gyártók által Európai Unió-szerte alkalmazott árkülönbségekről.
Az Eurelec szerint az Ahold Delhaize csatlakozása a szövetséghez megerősíti annak európai közös beszerzési platformként meglévő jelentőségét és hatékonyságát.
Wouter Kolk, az Ahold Delhaize Europe és Indonézia vezérigazgatója elmondta:
– Olyan árkülönbségeket tapasztaltunk az európai országok között, amelyekre objektíve nincs más magyarázat, mint hogy egyes gyártók ugyanazt a terméket más-más áron kínálják az EU országaiban.
– Tartozunk annyival a fogyasztóinknak, hogy ezekben a nehéz időkben is megfizethető áron tartjuk az élelmiszereket, és hozzáférést biztosítunk számukra a valóban egységes európai piachoz. Az Ahold Delhaize örömmel csatlakozik az Eurelechez, mint vezető európai kiskereskedelmi szövetséghez, amely Európa-szerte előmozdítja a legnagyobb FMCG-márkák nyílt és pártatlan ártárgyalásait, amelyek végső soron vásárlóink javát szolgálják.
Kapcsolódó cikkeink
Hárommilliárd eurót fektet Penny romániaia terjeszkedésébe a REWE
A német REWE csoport tízéves, hárommilliárd eurós beruházási tervet jelentett…
Tovább olvasom >Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >