Az étteremlátogatók számára az ízek után a tisztaság a legfontosabb
Tízből kilenc étteremlátogató szerint egy étterem megítélésekor az ételek íze után a tisztaság a legfontosabb egy nemzetközi felmérés alapján.
A Tork higiéniai termékgyártó megbízásából készült, több mint 3000 éttermi vendég megkérdezésével elvégzett kutatás szerint a vendégek 67 százalékának az is kiemelten fontos, hogy módja legyen megítélni az éttermi konyha tisztaságát. A válaszadók 61 százaléka szerint fontos, hogy láthassa, hogyan készítik elő az ételt a nyitott konyhában.
Tíz válaszadóból 6-nak nagy, illetve nagyon nagy elvárásai voltak a belsőépítészeti kialakítást és a terítéket illetően, és 10-ből 8-an úgy vélik, az éttermeknek jobban oda kellene figyelniük a teríték minőségére.
A személyzetnél a legfontosabb elvárás, hogy a pincér legyen figyelmes, a vendégek 73 százaléka szerint. A válaszadók 45 százaléka több borravalót adna, ha azt látná, hogy a személyzet jókedvű.
A kutatást a Tork megbízásából 2015 márciusában 3087 résztvevő bevonásával a United Minds végezte. A válaszadók a kutatást megelőző hónapban legalább egyszer vacsoráztak étteremben.
A Tork az SCA globális márkája. Az SCA a világ egyik vezető higiéniai és papírgyártó vállalata, termékeit 100 országban forgalmazza. A közel 44 ezer embert foglalkoztató SCA csoport forgalma 2014-ben elérte a 104 milliárd koronát (11,4 milliárd euró). Az 1929-ben alapított cég központja Svédország fővárosában, Stockholmban található, részvényeit a NASDAQ OMX Stockholm tőzsdén jegyzik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Sztárgázsi, balatoni panorámával – munkaerőhiány és irreális elvárások sújtják a vendéglátást
Tovább súlyosbodik a munkaerőhiány a hazai vendéglátásban – különösen a…
Tovább olvasom >Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Shake, rendszerváltás, generációváltás – A győri McDonald’s és a Tutti közös története 35 év távlatából
1990. május 19-én a győri Lenin út 23. alatt –…
Tovább olvasom >Sztárgázsi, balatoni panorámával – munkaerőhiány és irreális elvárások sújtják a vendéglátást
Tovább súlyosbodik a munkaerőhiány a hazai vendéglátásban – különösen a…
Tovább olvasom >Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >