Az étteremlátogatók számára az ízek után a tisztaság a legfontosabb
Tízből kilenc étteremlátogató szerint egy étterem megítélésekor az ételek íze után a tisztaság a legfontosabb egy nemzetközi felmérés alapján.
A Tork higiéniai termékgyártó megbízásából készült, több mint 3000 éttermi vendég megkérdezésével elvégzett kutatás szerint a vendégek 67 százalékának az is kiemelten fontos, hogy módja legyen megítélni az éttermi konyha tisztaságát. A válaszadók 61 százaléka szerint fontos, hogy láthassa, hogyan készítik elő az ételt a nyitott konyhában.
Tíz válaszadóból 6-nak nagy, illetve nagyon nagy elvárásai voltak a belsőépítészeti kialakítást és a terítéket illetően, és 10-ből 8-an úgy vélik, az éttermeknek jobban oda kellene figyelniük a teríték minőségére.
A személyzetnél a legfontosabb elvárás, hogy a pincér legyen figyelmes, a vendégek 73 százaléka szerint. A válaszadók 45 százaléka több borravalót adna, ha azt látná, hogy a személyzet jókedvű.
A kutatást a Tork megbízásából 2015 márciusában 3087 résztvevő bevonásával a United Minds végezte. A válaszadók a kutatást megelőző hónapban legalább egyszer vacsoráztak étteremben.
A Tork az SCA globális márkája. Az SCA a világ egyik vezető higiéniai és papírgyártó vállalata, termékeit 100 országban forgalmazza. A közel 44 ezer embert foglalkoztató SCA csoport forgalma 2014-ben elérte a 104 milliárd koronát (11,4 milliárd euró). Az 1929-ben alapított cég központja Svédország fővárosában, Stockholmban található, részvényeit a NASDAQ OMX Stockholm tőzsdén jegyzik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Már közel 30 ezren dolgoznak az idei Nyári Diákmunka Programban
A kormány idén már tizenharmadik alkalommal hirdette meg a fiatalok…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >