Az étterem, mint beszállító
Logisztikai szempontból egy étterem tipikus végfelhasználó: a beszállított alapanyagot feldolgozás után nem szállítják tovább, csak a hulladék és a göngyöleg eltávolításáról kell gondoskodni. Kivételek természetesen akadnak. A mobil és elektronikus kommunikáció előretörésével egyre népszerűbbé vált a házhoz szállítás. Ebben a szegmensben korábban csak a pizzériák, kínai büfék, gyorséttermek voltak jelen, de ma már egyre több hagyományos étteremtől is rendelhetünk telefonon vagy interneten. Ez komoly kihívást jelent az étterem üzemeltetőinek, hisz tulajdonképpen egy csomaglogisztikai cég feladatait vállalják magukra: meg kell oldaniuk a call-center működtetését, a csomagolást, a kiszállítást, kapcsolattartást a futárokkal stb.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >