Az étterem, mint beszállító
Logisztikai szempontból egy étterem tipikus végfelhasználó: a beszállított alapanyagot feldolgozás után nem szállítják tovább, csak a hulladék és a göngyöleg eltávolításáról kell gondoskodni. Kivételek természetesen akadnak. A mobil és elektronikus kommunikáció előretörésével egyre népszerűbbé vált a házhoz szállítás. Ebben a szegmensben korábban csak a pizzériák, kínai büfék, gyorséttermek voltak jelen, de ma már egyre több hagyományos étteremtől is rendelhetünk telefonon vagy interneten. Ez komoly kihívást jelent az étterem üzemeltetőinek, hisz tulajdonképpen egy csomaglogisztikai cég feladatait vállalják magukra: meg kell oldaniuk a call-center működtetését, a csomagolást, a kiszállítást, kapcsolattartást a futárokkal stb.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágul a strandbüfé: már 4289 forint az átlagos „strandkombó” ára a Balatonnál
Mennyibe kerül egy lángos a Balatonnál? 2025 nyarára tovább nőttek…
Tovább olvasom >Tajvan 5 legizgalmasabb desszertje 2025-ben – A nap videója
Adnak a látványra, az biztos! A videóért katt a képre!…
Tovább olvasom >A csúf igazság – A nap képe
A problémáról nem tudunk újat mondani, de megoldást tudunk újat…
Tovább olvasom >