Az étterem, mint beszállító
Logisztikai szempontból egy étterem tipikus végfelhasználó: a beszállított alapanyagot feldolgozás után nem szállítják tovább, csak a hulladék és a göngyöleg eltávolításáról kell gondoskodni. Kivételek természetesen akadnak. A mobil és elektronikus kommunikáció előretörésével egyre népszerűbbé vált a házhoz szállítás. Ebben a szegmensben korábban csak a pizzériák, kínai büfék, gyorséttermek voltak jelen, de ma már egyre több hagyományos étteremtől is rendelhetünk telefonon vagy interneten. Ez komoly kihívást jelent az étterem üzemeltetőinek, hisz tulajdonképpen egy csomaglogisztikai cég feladatait vállalják magukra: meg kell oldaniuk a call-center működtetését, a csomagolást, a kiszállítást, kapcsolattartást a futárokkal stb.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >