Az étterem, mint beszállító
Logisztikai szempontból egy étterem tipikus végfelhasználó: a beszállított alapanyagot feldolgozás után nem szállítják tovább, csak a hulladék és a göngyöleg eltávolításáról kell gondoskodni. Kivételek természetesen akadnak. A mobil és elektronikus kommunikáció előretörésével egyre népszerűbbé vált a házhoz szállítás. Ebben a szegmensben korábban csak a pizzériák, kínai büfék, gyorséttermek voltak jelen, de ma már egyre több hagyományos étteremtől is rendelhetünk telefonon vagy interneten. Ez komoly kihívást jelent az étterem üzemeltetőinek, hisz tulajdonképpen egy csomaglogisztikai cég feladatait vállalják magukra: meg kell oldaniuk a call-center működtetését, a csomagolást, a kiszállítást, kapcsolattartást a futárokkal stb.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Időutazó IPA
A Dreher Sörgyárak Sörműhelyének különleges márkája, az ANTL, 2021 óta…
Tovább olvasom >Tudatosabb konyhával a pazarlás ellen – menütervező kiadvánnyal segíti a Nébih a háztartásokat
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Maradék nélkül programja új, a…
Tovább olvasom >Csődbe ment az Unitravel Kft. utazási iroda
Csődbe ment az Unitravel Kft., így vállalásait nem tudja teljesíteni,…
Tovább olvasom >