Az energiaitalok piacára lépett a San Benedetto
Az olasz alkoholmentes italokat gyártó San Benedetto két új termékével már az energiaitalok piacának is szereplője. Az SB Energy Super Boost taurin-, koffeintartalmú, 0,25 literes dobozban kapható energiaital. A kalóriacsökkentett termék a B1 vitaminon kívül B6 és B12 vitamint is tartalmaz, amelyek mind fáradtságcsökkentő hatással bírnak.
A 0,4 literes kiszerelésben elérhető San Benedetto Fruit & Power a reggeli kávét helyettesítve töltheti fel fogyasztóját energiával. Az ital gránátalma, alma, mangó és ananász, valamint szénsavmentes ásványvíz keveréke, amely taurint és koffeint tartalmaz, de hozzáadott cukrot nem.
Az olasz energiaital-piac értéke meghaladja a 142 millió eurót, ami mennyiségben mérve 43 millió litert tesz ki. Tavaly 2020-hoz képest a piac 44%-kal bővült, aminek egyötöde (kb. 8 millió liter) a horeca-csatornában fogyott. A növekedés 2022 első öt hónapjában sem hagyott alább, hiszen a forgalom értékben 20,4%-nyit bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >