Az energiaitalok piacára lépett a San Benedetto
Az olasz alkoholmentes italokat gyártó San Benedetto két új termékével már az energiaitalok piacának is szereplője. Az SB Energy Super Boost taurin-, koffeintartalmú, 0,25 literes dobozban kapható energiaital. A kalóriacsökkentett termék a B1 vitaminon kívül B6 és B12 vitamint is tartalmaz, amelyek mind fáradtságcsökkentő hatással bírnak.
A 0,4 literes kiszerelésben elérhető San Benedetto Fruit & Power a reggeli kávét helyettesítve töltheti fel fogyasztóját energiával. Az ital gránátalma, alma, mangó és ananász, valamint szénsavmentes ásványvíz keveréke, amely taurint és koffeint tartalmaz, de hozzáadott cukrot nem.
Az olasz energiaital-piac értéke meghaladja a 142 millió eurót, ami mennyiségben mérve 43 millió litert tesz ki. Tavaly 2020-hoz képest a piac 44%-kal bővült, aminek egyötöde (kb. 8 millió liter) a horeca-csatornában fogyott. A növekedés 2022 első öt hónapjában sem hagyott alább, hiszen a forgalom értékben 20,4%-nyit bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerek és az alkoholmentes italok árának csökkenése lassult Ukrajnában
Ukrajnában 4,8 százalékra, idén a legmagasabb szintre gyorsult a fogyasztói…
Tovább olvasom >Rekordot döntött tavaly a bio minősítésű termékek értékesítése az USA-ban
A biotermékek piaca az USA-ban 2023-ban 69,7 mrd dolláros rekord…
Tovább olvasom >Merészség, lendület, színvonal – Koktél, No&Low, RTD
Nagy ütemben fejlődik, gazdagodik a hazai bárok világa és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >