Az energiaitalok piacára lépett a San Benedetto
Az olasz alkoholmentes italokat gyártó San Benedetto két új termékével már az energiaitalok piacának is szereplője. Az SB Energy Super Boost taurin-, koffeintartalmú, 0,25 literes dobozban kapható energiaital. A kalóriacsökkentett termék a B1 vitaminon kívül B6 és B12 vitamint is tartalmaz, amelyek mind fáradtságcsökkentő hatással bírnak.
A 0,4 literes kiszerelésben elérhető San Benedetto Fruit & Power a reggeli kávét helyettesítve töltheti fel fogyasztóját energiával. Az ital gránátalma, alma, mangó és ananász, valamint szénsavmentes ásványvíz keveréke, amely taurint és koffeint tartalmaz, de hozzáadott cukrot nem.
Az olasz energiaital-piac értéke meghaladja a 142 millió eurót, ami mennyiségben mérve 43 millió litert tesz ki. Tavaly 2020-hoz képest a piac 44%-kal bővült, aminek egyötöde (kb. 8 millió liter) a horeca-csatornában fogyott. A növekedés 2022 első öt hónapjában sem hagyott alább, hiszen a forgalom értékben 20,4%-nyit bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >A Z-generáció és az alkohol
A Premium Gin Hungary cég folyamatosan figyeli a nemzetközi italfogyasztási…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >