Az empátiára helyezi a hangsúlyt a Coca-Cola új kampánya.
Új kampányt indított a Coca-Cola, amely februárban több európai országban is látható majd a televízióban, és az empátia hiányára hívja fel a figyelmet, különösen a 16-24 évesek körében.
A kampány egy kiterjedt kutatást követően jött létre, amelyből az derült ki, hogy az európai fiatalok kétharmada érzi úgy, hogy boldogabbak lennének, mint társadalom, ha empatikusabban viselkednének egymással.
A Coca-Cola szerint a reklámkampány lényege, hogy ha nem figyelünk egymásra, nem beszélünk egymással, és nem értjük meg egymást, sosem fogjuk feltenni azt a kérdést, hogy „Lehet, hogy tévedek, és a dolgokat egy másik perspektívából látom?”
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >