Az empátiára helyezi a hangsúlyt a Coca-Cola új kampánya.
Új kampányt indított a Coca-Cola, amely februárban több európai országban is látható majd a televízióban, és az empátia hiányára hívja fel a figyelmet, különösen a 16-24 évesek körében.
A kampány egy kiterjedt kutatást követően jött létre, amelyből az derült ki, hogy az európai fiatalok kétharmada érzi úgy, hogy boldogabbak lennének, mint társadalom, ha empatikusabban viselkednének egymással.
A Coca-Cola szerint a reklámkampány lényege, hogy ha nem figyelünk egymásra, nem beszélünk egymással, és nem értjük meg egymást, sosem fogjuk feltenni azt a kérdést, hogy „Lehet, hogy tévedek, és a dolgokat egy másik perspektívából látom?”
Kapcsolódó cikkeink
A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyetlen nap kellett, hogy a vegánok ne tűnjenek többé hippiknek – ilyen volt a Vegan Summit Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Alimentaria+Hostelco 2026: rekord nemzetközi részvétel várható Barcelonában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont Európa legnagyobb közlekedéskutatási eseményének – érkezik a Transport Research Arena 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

