Az empátiára helyezi a hangsúlyt a Coca-Cola új kampánya.
Új kampányt indított a Coca-Cola, amely februárban több európai országban is látható majd a televízióban, és az empátia hiányára hívja fel a figyelmet, különösen a 16-24 évesek körében.
A kampány egy kiterjedt kutatást követően jött létre, amelyből az derült ki, hogy az európai fiatalok kétharmada érzi úgy, hogy boldogabbak lennének, mint társadalom, ha empatikusabban viselkednének egymással.
A Coca-Cola szerint a reklámkampány lényege, hogy ha nem figyelünk egymásra, nem beszélünk egymással, és nem értjük meg egymást, sosem fogjuk feltenni azt a kérdést, hogy „Lehet, hogy tévedek, és a dolgokat egy másik perspektívából látom?”
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >