Az első három legnézettebb női tartalom között a Nosalty

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 09. 02. 10:50

A NoSalty, ma már nem csak Magyarország legnépszerűbb receptoldala: a nyár folyamán, akárcsak tavaly decemberben a főzés főszezonában, az online női tartalmak élére tört, s tartotta helyét a hazai top három legolvasottabb női portálok rangsorában. Az egyedi látogatószám alapján készült lista szerint (forrás: dhttp://dkt.hu/hu/menu/ola.html), júniusban még a harmadik, július-augusztus hónapokban pedig már a második legnézettebb női weboldal volt a Nosalty.

nosalty

A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a piacvezető receptoldal. A cég 2013-ra 160,7 millió forintra növelte bevételét, mintegy 117 millió forinttal haladva meg előző éves forgalmát. A mára havi 1 millió egyedi látogatóval bíró oldalon több mint 44.000 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalom, melyen külön szerkesztőség és a NoSalty saját dietetikusa dolgozik. 2013 végére ez utóbbi szakértő közreműködésével a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag adatbázisát is, mely 1320 alapanyagról ad tápanyagra és kalóriatartalomra vonatkozó részletes információt.

A NoSalty olvasóinak 67%-a nő, melynek 684%-a főbevásárló (forrás: Gemius Explorer, 2014. július). Az oldalon a 200.000 regisztrált felhasználóból, 6600 rendelkezik úgynevezett szakács profillal is, mely jogosulttá teszi a receptek feltöltésére. A feltöltött receptek hitelességét és eredetiségét minden esetben egyesével ellenőrzik a Nosalty szakértői. Az oldal hirdetési felületeit a NoSalty 2013 óta házon belül értékesíti, melynek nagyban köszönhető a tavalyi bevétel növekedés. Az online hirdetési kampányokat is bonyolító élelmiszeripari márkák 90%-a hirdetett az oldalon a tavalyi év során.

Kapcsolódó cikkeink