Az elmúlt évtized legsikeresebb Glamour napjai a Rossmannál
Minden eddigi rekordot megdöntött az idei őszi Glamour napok a Rossmann hazai hálózatánál. Amióta a Rossmann Magyarországon van, nem generált még ekkora forgalmat: kétszámjegyű növekedés tapasztalható online és offline egyaránt. Ám mégis az mondható, hogy az októberi Glamour napok az offline vásárlások ünnepe volt.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/10/DSC8590-1024x684.jpg)
Visszatért a vásárlási kedv
Idén október 6. és 11. között országosan kétezer Rossmann munkavállaló várta a vásárlókat a Glamour napokon több mint 230 magyarországi üzletében és az Online Drogériában egyaránt. Jól látszik, hogy visszatért a vásárlási kedv, rengetegen választották idén ősszel az offline vásárlást.
„A pandémia miatt az elmúlt két évben előfordult, hogy el kellett halasztanunk a Glamour vásárlási ünnepet. Nagy öröm számunkra, hogy idén októberben megtarthattuk és nem is akármilyen eredménnyel zárhattuk, hiszen a valaha volt legnagyobb forgalmat generáltuk. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél zökkenőmentesebb és kényelmesebb legyen a vásárlás, így vásárlóink már Online Drogériánkban és mobilapplikációnkon keresztül is leadhatták rendeléseiket. Arany VIP tagjaink pedig időablakos kiszállítást is kérhettek saját futárszolgáltatásunk keretein belül, azaz rendeléseiket akár aznap vagy maximum 1-3 napon belül szállítottuk ki Budapesten és további 45 agglomerációs településen.”
– mondta Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Idén októberben ráadásnapokkal kiegészítve hat napig válthatták be a több mint 150 kupon bármelyikét a vásárlók online és offline. A 0. napon a Rossmann egyedüli drogériaként vett részt a kupon napokon, a ráadásnapok beiktatása miatt a vásárlói létszám optimálisan oszlott el az üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >