Az elmúlt évtized legsikeresebb Glamour napjai a Rossmannál
Minden eddigi rekordot megdöntött az idei őszi Glamour napok a Rossmann hazai hálózatánál. Amióta a Rossmann Magyarországon van, nem generált még ekkora forgalmat: kétszámjegyű növekedés tapasztalható online és offline egyaránt. Ám mégis az mondható, hogy az októberi Glamour napok az offline vásárlások ünnepe volt.
Idén október 6. és 11. között országosan kétezer Rossmann munkavállaló várta a vásárlókat a Glamour napokon több mint 230 magyarországi üzletében és az Online Drogériában egyaránt. Jól látszik, hogy visszatért a vásárlási kedv, rengetegen választották idén ősszel az offline vásárlást.
„A pandémia miatt az elmúlt két évben előfordult, hogy el kellett halasztanunk a Glamour vásárlási ünnepet. Nagy öröm számunkra, hogy idén októberben megtarthattuk és nem is akármilyen eredménnyel zárhattuk, hiszen a valaha volt legnagyobb forgalmat generáltuk. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél zökkenőmentesebb és kényelmesebb legyen a vásárlás, így vásárlóink már Online Drogériánkban és mobilapplikációnkon keresztül is leadhatták rendeléseiket. Arany VIP tagjaink pedig időablakos kiszállítást is kérhettek saját futárszolgáltatásunk keretein belül, azaz rendeléseiket akár aznap vagy maximum 1-3 napon belül szállítottuk ki Budapesten és további 45 agglomerációs településen.”
– mondta Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Idén októberben ráadásnapokkal kiegészítve hat napig válthatták be a több mint 150 kupon bármelyikét a vásárlók online és offline. A 0. napon a Rossmann egyedüli drogériaként vett részt a kupon napokon, a ráadásnapok beiktatása miatt a vásárlói létszám optimálisan oszlott el az üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >Három jelentős különbség derült ki a Glamour-napok és a Black Friday magyarországi vásárlási szokásaiból
Az e-kereskedelem tovább erősödhet Magyarországon a közelgő nagy akciós időszakok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >