Az elkötelezettség hosszú távra szól
Gráf József agrárminiszter sorra járja a kereskedelmi láncokat. A Metro vezetőinek meghívására március 8-án az újjáépített budaörsi áruházban személyesen is megtapasztalhatta, hogy mind a zöldség-gyümölcs, mind a friss hús és húskészítmények, tej és tejtermékek, és más árucsoportokban a Metro minőségi termékekkel szolgálja ki profi vevőit. Az áruház egyúttal ösztönzi a magyar termékek értékesítését és támogatja a független élelmiszer-kiskereskedőket, hiszen hosszú távon elkötelezett a magyar termékek forgalmazása iránt, és kész szoros együttműködésre a hatóságokkal a tisztességes élelmiszer-kereskedelem érdekében.
– A mai találkozó Gráf miniszter úrral nagyszerű alkalom arra, hogy kifejezzük elkötelezettségünket az élelmiszer-biztonság és -higiénia, valamint a vásárlók védelme érdekében tett közös erőfeszítésekért – nyilatkozza Harald Fraszczak, a Metro Cash & Carry magyarországi vezérigazgatója.
A Metro ebben az évben új saját márkát kezdett forgalmazni CORVINUS néven. E márkanév alatt a vásárlók hagyományosan magyar húskészítményeket, tejtermékeket, sajtokat találhatnak, amelyeket helyi beszállítók gyártanak. Ezzel a márkanévvel áprilistól már pálinkát is találhatnak a polcon a vásárlók. A magyar Metro Cash & Carry ezt a magyar márkát a nemzetközi hálózat 28 országában is be kívánja vezetni. A márka bemutatására kíváló alkalmat nyújt majd a májusi Metro Trade Fair, ahol az áruházak közel 1000 beszerzője fog találkozni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >