Az életszínvonal csökkenésére reagálva az orosz Magnit diszkontüzleteket nyit
Jövőre is folytatja diszkonthálózatának gyors kiépítését az orosz Magnit lánc, mert a vásárlók a gazdasági recesszió közepette országszerte a csökkentett árú opciókat részesítik előnyben.
“Idén havonta 45 üzletet nyitottunk, és 2023-ban is hasonló ütemű terjeszkedést tervezünk. A diszkontok a jövőben üzleti tevékenységünk jelentős szegmensét adják” – mondta Ruslan Ismailov vezérigazgató-helyettes csütörtökön, amikor a Magnit bejelentette 700. diszkontüzletének megnyitását.
Oroszországban idén megugrott az infláció, a reálbérek pedig csökkentek miközben a gazdaság komoly nehézségekkel küzd a Kreml által Ukrajnában végrehajtott “különleges katonai műveletek” és a súlyos nyugati szankciók következményei miatt.
A legfrissebb hivatalos statisztika szerint szeptemberben az inflációval korrigált reálbérek 1,4%-kal csökkentek az előző év azonos időszakához képest – ez újabb probléma az orosz háztartások számára, amelyek életszínvonala már közel egy évtizede csökken.
A gazdasági nyomás közepette az élelmiszerektől és divatáruktól kezdve az on-the-go kávén át a háztartási cikkekig mindent árusító diszkontláncok nyíltak országszerte.
A Magnit közlése szerint “My Price” néven működő diszkont formátumának eladásai erőteljesen növekedtek – a harmadik negyedévben 2021 azonos időszakához képest éves szinten 50%-kal. Az áruházlánc az olcsó áruk iránti növekvő keresletet kihasználandó új helyszíneket nyit és meglévő üzleteit is átalakítja. A diszkontüzletek többsége 100 ezer főnél kevesebb lakosú kisvárosokban található – jelezte a cég.
Kapcsolódó cikkeink
USA: profitáltak az inflációból a diszkontok 2022-ben
Állja a sarat a három nagy diszkont, az Aldi, a…
Tovább olvasom >Kínában nyit irodát az orosz Ozon a határon átnyúló értékesítés fokozása érdekében
Irodát nyit a kínai Shenzheben az Ozon Holdings orosz online…
Tovább olvasom >Disztribúciós központot nyitott a Lidl Hollandiában
Megnyitotta a Lidl európai disztribúciós központját a hollandiai Roosendaalban, amelyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Héjja Csaba: dobni fog az élelmiszer-infláción egy ideig az ársapka kivezetése
Héjja Csaba, az MKB Bank és a Takarékbank szenior elemzője…
Tovább olvasom >Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés,…
Tovább olvasom >