Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
A Tesco amerikai leányvállalata januárban kezdte meg a 0,98 dolláros zöldség és gyümölcs egységcsomagok árusítását, azóta a friss áruk forgalma 11 százalékkal nőtt.
A 98 dollárcentes csomagokat
naponta frissen szállítják az áruházba,
a kínálat függvényében minden nap
három gyümölcs és három zöldség
kapható kedvezményes áron. A zöldségek
közül a paradicsom, a hagyma és a paprika vonzza a
legtöbb vásárlót, de a jóárusított citrom, narancs és körte sem marad a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >