Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
A Tesco amerikai leányvállalata januárban kezdte meg a 0,98 dolláros zöldség és gyümölcs egységcsomagok árusítását, azóta a friss áruk forgalma 11 százalékkal nőtt.
A 98 dollárcentes csomagokat
naponta frissen szállítják az áruházba,
a kínálat függvényében minden nap
három gyümölcs és három zöldség
kapható kedvezményes áron. A zöldségek
közül a paradicsom, a hagyma és a paprika vonzza a
legtöbb vásárlót, de a jóárusított citrom, narancs és körte sem marad a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >