Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
A Tesco amerikai leányvállalata januárban kezdte meg a 0,98 dolláros zöldség és gyümölcs egységcsomagok árusítását, azóta a friss áruk forgalma 11 százalékkal nőtt.
A 98 dollárcentes csomagokat
naponta frissen szállítják az áruházba,
a kínálat függvényében minden nap
három gyümölcs és három zöldség
kapható kedvezményes áron. A zöldségek
közül a paradicsom, a hagyma és a paprika vonzza a
legtöbb vásárlót, de a jóárusított citrom, narancs és körte sem marad a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >