Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
A Tesco amerikai leányvállalata januárban kezdte meg a 0,98 dolláros zöldség és gyümölcs egységcsomagok árusítását, azóta a friss áruk forgalma 11 százalékkal nőtt.
A 98 dollárcentes csomagokat
naponta frissen szállítják az áruházba,
a kínálat függvényében minden nap
három gyümölcs és három zöldség
kapható kedvezményes áron. A zöldségek
közül a paradicsom, a hagyma és a paprika vonzza a
legtöbb vásárlót, de a jóárusított citrom, narancs és körte sem marad a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >