Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
Az elérhető áru friss zöldség és gyümölcs új vásárlókat hozott a Fresh & Easy-nek
A Tesco amerikai leányvállalata januárban kezdte meg a 0,98 dolláros zöldség és gyümölcs egységcsomagok árusítását, azóta a friss áruk forgalma 11 százalékkal nőtt.
A 98 dollárcentes csomagokat
naponta frissen szállítják az áruházba,
a kínálat függvényében minden nap
három gyümölcs és három zöldség
kapható kedvezményes áron. A zöldségek
közül a paradicsom, a hagyma és a paprika vonzza a
legtöbb vásárlót, de a jóárusított citrom, narancs és körte sem marad a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >