Az élelmiszerekben is gyógyszerminőséget nyújt a Naturland
Kutatás-fejlesztésben erősít a Naturland Magyarország Kft., amely létrehozta a K+F igazgatóságát, a fejlesztésben részt vevő munkatársakat innovációmenedzsmentre oktatja, és sorra jelenik meg új termékeivel. Az idén 30 éves, magyar tulajdonban lévő társaság 2018-ban több új étrendkiegészítővel és gyógyteával is bővítette kínálatát. Ezek közé tartoztak a C-vitaminos lándzsás útifű készítményei, a D-vitamin termékcsaládja, valamint „életmód teái”, és idén is tervez újdonságokat a teaszezonra.

Czirbus Zoltán
stratégiai működésért
felelős cégvezető
Naturland
A 200 főt foglalkoztató, budapesti és pásztói üzemet működtető Naturland hírnevét a Svéd Csepp és az Inno Rheuma márkacsalád alapozta meg a 90-es években, ma már azonban 380-féle terméket gyárt és forgalmaz. A cég kínálatában a gyógyszerek mellett megtalálhatók gyógyhatású készítmények, teák, étrend-kiegészítők, kozmetikumok és illóolajok is. A gyógyszergyártáshoz elengedhetetlen nagyon szigorú gyártástechnológiájuk és minőségbiztosításuk révén az élelmiszerek és kozmetikumok terén is kiemelkedő minőségű és biztonságú termékek előállítására képesek – szögezi le Czirbus Zoltán, a Naturland stratégiai működésért felelős cégvezetője. Szerinte az elmúlt években az étrend-kiegészítőknél, a natúr- és reformtermékeknél dinamikus növekedés tapasztalható a bolti forgalomban, és ebben még van bővülési potenciál. A 2017-es 3,9 milliárd forintos árbevételét tavaly mintegy 8 százalékkal növelő Naturland a piaci igényeket folyamatos fejlesztéssel, kiemelkedő termékminőséggel és -biztonsággal akarja kiszolgálni.
A Naturland 2017-ben csatlakozott a Magyar Termék védjegyrendszerhez, és mára 32 termékén található meg a védjegyek valamelyike. Czirbus Zoltán szerint ezzel is jelezni akarják, hogy amit csak tudnak, igyekeznek idehaza beszerezni. A cégvezető, aki a Gyógynövény Szövetség és Terméktanács elnöke is egyben, úgy látja, hogy ugyan az elmúlt évtizedben a gyógynövénytermesztés és -kereskedelem jelentősen globalizálódott, ami nagy nyomás alá helyezte a hazai ágazatot, azonban az itthon termelt gyógynövények továbbra is jó és megbízható minőségűek, ellenőrzött forrásból származnak, ami a vásárlóknak értéket jelent. //
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >