Az élelmiszerekben is gyógyszerminőséget nyújt a Naturland
Kutatás-fejlesztésben erősít a Naturland Magyarország Kft., amely létrehozta a K+F igazgatóságát, a fejlesztésben részt vevő munkatársakat innovációmenedzsmentre oktatja, és sorra jelenik meg új termékeivel. Az idén 30 éves, magyar tulajdonban lévő társaság 2018-ban több új étrendkiegészítővel és gyógyteával is bővítette kínálatát. Ezek közé tartoztak a C-vitaminos lándzsás útifű készítményei, a D-vitamin termékcsaládja, valamint „életmód teái”, és idén is tervez újdonságokat a teaszezonra.
A 200 főt foglalkoztató, budapesti és pásztói üzemet működtető Naturland hírnevét a Svéd Csepp és az Inno Rheuma márkacsalád alapozta meg a 90-es években, ma már azonban 380-féle terméket gyárt és forgalmaz. A cég kínálatában a gyógyszerek mellett megtalálhatók gyógyhatású készítmények, teák, étrend-kiegészítők, kozmetikumok és illóolajok is. A gyógyszergyártáshoz elengedhetetlen nagyon szigorú gyártástechnológiájuk és minőségbiztosításuk révén az élelmiszerek és kozmetikumok terén is kiemelkedő minőségű és biztonságú termékek előállítására képesek – szögezi le Czirbus Zoltán, a Naturland stratégiai működésért felelős cégvezetője. Szerinte az elmúlt években az étrend-kiegészítőknél, a natúr- és reformtermékeknél dinamikus növekedés tapasztalható a bolti forgalomban, és ebben még van bővülési potenciál. A 2017-es 3,9 milliárd forintos árbevételét tavaly mintegy 8 százalékkal növelő Naturland a piaci igényeket folyamatos fejlesztéssel, kiemelkedő termékminőséggel és -biztonsággal akarja kiszolgálni.
A Naturland 2017-ben csatlakozott a Magyar Termék védjegyrendszerhez, és mára 32 termékén található meg a védjegyek valamelyike. Czirbus Zoltán szerint ezzel is jelezni akarják, hogy amit csak tudnak, igyekeznek idehaza beszerezni. A cégvezető, aki a Gyógynövény Szövetség és Terméktanács elnöke is egyben, úgy látja, hogy ugyan az elmúlt évtizedben a gyógynövénytermesztés és -kereskedelem jelentősen globalizálódott, ami nagy nyomás alá helyezte a hazai ágazatot, azonban az itthon termelt gyógynövények továbbra is jó és megbízható minőségűek, ellenőrzött forrásból származnak, ami a vásárlóknak értéket jelent. //
Kapcsolódó cikkeink
Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >