Az élelmiszerekben is gyógyszerminőséget nyújt a Naturland
Kutatás-fejlesztésben erősít a Naturland Magyarország Kft., amely létrehozta a K+F igazgatóságát, a fejlesztésben részt vevő munkatársakat innovációmenedzsmentre oktatja, és sorra jelenik meg új termékeivel. Az idén 30 éves, magyar tulajdonban lévő társaság 2018-ban több új étrendkiegészítővel és gyógyteával is bővítette kínálatát. Ezek közé tartoztak a C-vitaminos lándzsás útifű készítményei, a D-vitamin termékcsaládja, valamint „életmód teái”, és idén is tervez újdonságokat a teaszezonra.

Czirbus Zoltán
stratégiai működésért
felelős cégvezető
Naturland
A 200 főt foglalkoztató, budapesti és pásztói üzemet működtető Naturland hírnevét a Svéd Csepp és az Inno Rheuma márkacsalád alapozta meg a 90-es években, ma már azonban 380-féle terméket gyárt és forgalmaz. A cég kínálatában a gyógyszerek mellett megtalálhatók gyógyhatású készítmények, teák, étrend-kiegészítők, kozmetikumok és illóolajok is. A gyógyszergyártáshoz elengedhetetlen nagyon szigorú gyártástechnológiájuk és minőségbiztosításuk révén az élelmiszerek és kozmetikumok terén is kiemelkedő minőségű és biztonságú termékek előállítására képesek – szögezi le Czirbus Zoltán, a Naturland stratégiai működésért felelős cégvezetője. Szerinte az elmúlt években az étrend-kiegészítőknél, a natúr- és reformtermékeknél dinamikus növekedés tapasztalható a bolti forgalomban, és ebben még van bővülési potenciál. A 2017-es 3,9 milliárd forintos árbevételét tavaly mintegy 8 százalékkal növelő Naturland a piaci igényeket folyamatos fejlesztéssel, kiemelkedő termékminőséggel és -biztonsággal akarja kiszolgálni.
A Naturland 2017-ben csatlakozott a Magyar Termék védjegyrendszerhez, és mára 32 termékén található meg a védjegyek valamelyike. Czirbus Zoltán szerint ezzel is jelezni akarják, hogy amit csak tudnak, igyekeznek idehaza beszerezni. A cégvezető, aki a Gyógynövény Szövetség és Terméktanács elnöke is egyben, úgy látja, hogy ugyan az elmúlt évtizedben a gyógynövénytermesztés és -kereskedelem jelentősen globalizálódott, ami nagy nyomás alá helyezte a hazai ágazatot, azonban az itthon termelt gyógynövények továbbra is jó és megbízható minőségűek, ellenőrzött forrásból származnak, ami a vásárlóknak értéket jelent. //
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >