Az élelmiszerek ökológiai lábnyomáról is tájékoztat a Coop Sweden a csomagoláson
A Coop Svédországban a termékcsomagoláson elhelyezett vonalkóddal tájékoztat több mint 10 000 élelmiszer-árucikk ökológiai lábnyomáról. A vásárlók a klímához, környezethez és társadalomhoz kapcsolódó tíz paraméterre épülő kódot beolvasva kapott információ alapján választhatnak – az egyes paraméterek 1–5-ig terjedő skáláján minél alacsonyabb az érték, annál kisebb a termék ökolábnyoma.
Azon túl, hogy a vásárlókat így a lánc tudatosabb döntéshozatalhoz segíti, saját beszállítóival közösen is a kisebb ökológiai lábnyomú termékek felé mozdíthatja el a választékot.
A Coop Sweden több mint két évet áldozott a hivatalos adatokra és elismert kutatásokra épülő jelentési módszertanának kidolgozására.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre nagyobb a kereslet a mentes termékek iránt – változnak a vásárlói szokások
Folyamatosan nő a speciális étrendet követők száma, de a tudatos…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >A fenntartható műanyagcsomagolások globális piaca 2029-ig 122,4 milliárd dollárra nőhet
Az egyik fő hajtóerő az, hogy az újrafelhasználható csomagolások egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >