Az Eisberg is megkezdte a zöldség-gyümölcs házhozszállítást
A koronavírus járvány magyarországi megjelenése óta hatalmas igény jelentkezik a házhozszállításra. Ennek felel meg mostantól az Eisberg is. A cég a VEGS & BAGS webshoppal összefogva kezdi meg termékei kiszállítását, folyamatosan alkalmazkodva a piaci igényekhez. A többi házhoz szállító cég közül a kiemelt minőségellenőrzéssel, a rövid szállítási határidővel és a környezetbarát csomagolással tűnnek ki.
Gombamód szaporodnak a zöldséget és gyümölcsöt is házhoz szállító cégek az országban, miután a #maradjotthon kampánynak eleget téve, a vásárlók ritkábban járnak piacra, boltba és inkább a házhozszállítást választják. Erre a piacra tört be az Eisberg is. Amivel pedig kiemelkedik a többi szállítócég közül, az az, hogy meglévő beszállítói és logisztikai kapcsolatai révén a legjobb minőséget, közvetlenül a termelőktől, a legrövidebb határidővel és környezetkímélő módon tudja eljuttatni a fogyasztókhoz. Egy régóta ismert és bevált beszállítójukkal, a vegsandbags.hu webshopot is üzemeltető beszállítóval szerződött le a cég, aki az Eisberg márkanevet, kapcsolatokat felhasználva, az Eisberg minőségi kontrollal kiegészítve tesz mostantól eleget a megrendeléseknek.
„Összefogtunk az Eisberg kipróbált beszállítójával, Kovács Ervinnel, és logisztikai partnerével, a Logissimóval, így tudott gyorsan létrejönni a projekt. Kiegészítettük a beszállítói kört, mi adjuk a minőségbiztosítási hátteret: minőségellenőreink folyamatosan a raktárban kontrollálják, hogy a terméket rendelők megbízható, kiváló minőségű és ár-érték arányú termékeket kapjanak. Abban tűnünk ki a többi hasonló profilú cég közül, hogy közel 30 éves zöldségtermesztési kapcsolatrendszerrel, tapasztalattal rendelkezünk, így a legtöbb zöldséget közvetlen azoktól a termelőktől rendeljük, akikkel eddig is kapcsolatban álltunk. Ismerjük földjeiket, termesztési technológiájukat, termékkínálatukat, gyakran még a családjukat is” – mondja Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezető igazgatója
Az import termékeket – pld. banán, avokádó – ők is kereskedőkön keresztül vásárolják, de csak olyanok kerülhetnek be, akik régóta a piacon vannak, és az évek során megbízható kontrollt alakítottak ki.
Az Eisberg ragaszkodik az egynapos szállítási határidőhöz. Több céggel egyeztetett előzetesen, amelyek készek infrastruktúrával, hűtőautóval, kiszállító kollégákkal részt venni a kiszállításban, így a várható növekedést is képesek lesznek harmonikusan lekövetni.
„Egyedül az induláskor ideális, hatékony termékkínálat kialakításában nincs még tapasztalatunk, hiszen nem ismerjük a folyamatosan bővülő kiszállítási zónából érkező új online vásárlók igényeit, de igyekszünk minden felmerülő igényre gyorsan reagálni. Az eddigi tapasztalatok alapján a vásárlók az alapvető termékek mellett a szezonális zöldségeket keresik kiemelten. Folyamatosan frissítjük a kínálatot: ma még nincs például spárga a webshopban, de igyekszünk, hogy minden sláger termék gyorsan elérhető legyen – teszi hozzá Gazsi Zoltán.
Amivel a cég még kitűnik a többi, hasonló profilú vállalkozás közül, az a környezetbarát csomagolás. Jelenleg 99 százalékban környezetbarát a zöldségek és gyümölcsök csomagolása, ami szintén szimpatikus lehet a vásárlók számára.
„Újrahasznosított műanyag rekeszekben szállítunk, amelyeket a következő vásárlásnál kollégáink begyűjtenek, fertőtlenítenek és újra használnak. Semmihez nem használunk csomagolóanyagot, az eper is komposztálható tartóban érkezik a vevőhöz” – mondja Kovács Ervin, a VEGS & BAGS vezetője, majd hozzáteszi – „egyedül a savanyúságokat szállítjuk műanyagban, de már dolgozunk azon is, hogy azok átkerüljenek üvegbe.”
Azt még egyelőre nem látni, hogy ha vége a járványnak, milyen gyorsan fog visszatérni a lakosság a fizikai vásárláshoz, de az Eisberg reméli, hogy akkor is megmaradhat a vevőkör egy része, amennyiben jó minőségben, jó ár-érték arányban, megfelelően kialakított termékválasztékkal kínálják a szolgáltatást.
Kapcsolódó cikkeink
DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >Fókuszban a zöldség-gyümölcs
2025 tavasza nem csak azért fontos a zöldség-gyümölcs ágazatban, mert…
Tovább olvasom >Megújult külsővel, még kényelmesebben hozzáférhető salátákkal és társadalmi kampánnyal kezdi 2025-öt az Eisberg
Az Eisberg neve Magyarországon több mint három évtizede összeforrt az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >