Az egyre laposodó pénztárcából a diszkontokba kerül a pénz Angliában is
Az Aldi, Lidl és Netto láncok négy év múlva mai forgalmuknál 60%-al nagyobb bevételt várhatnak.
Az IGD most készült
felmérése szerint 2012-re a diszkontláncokban
lecsapódó forgalom elérheti a 7,5 milliárd
angol fontot, szemben a mostani 4,5 milliárd fonttal. A
diszkontok forgalmát nem csak a gazdasági nehézségek
miatti spórolás növeli, úgy tűnik
beszerzőik rátaláltak azokra a modern, egészséges
termékekre, amelyek jobban megfelelnek a mai kor
fogyasztójának. A német Aldi forgalma egyik
évről a másikra 30 százalékkal nőtt és
olyan tradicionális angol kiskereskedelmi vállalattól
csábítottak el vásárlókat, mint a
M&S, a Waitrose vagy a Tesco, és a Sainsbury's.
Az IGD előrejelzése szerint
2012-re 500 feletti Aldi és 600 feletti Lidl üzletet
várható a szigetországban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >