Az egyre laposodó pénztárcából a diszkontokba kerül a pénz Angliában is
Az Aldi, Lidl és Netto láncok négy év múlva mai forgalmuknál 60%-al nagyobb bevételt várhatnak.
Az IGD most készült
felmérése szerint 2012-re a diszkontláncokban
lecsapódó forgalom elérheti a 7,5 milliárd
angol fontot, szemben a mostani 4,5 milliárd fonttal. A
diszkontok forgalmát nem csak a gazdasági nehézségek
miatti spórolás növeli, úgy tűnik
beszerzőik rátaláltak azokra a modern, egészséges
termékekre, amelyek jobban megfelelnek a mai kor
fogyasztójának. A német Aldi forgalma egyik
évről a másikra 30 százalékkal nőtt és
olyan tradicionális angol kiskereskedelmi vállalattól
csábítottak el vásárlókat, mint a
M&S, a Waitrose vagy a Tesco, és a Sainsbury's.
Az IGD előrejelzése szerint
2012-re 500 feletti Aldi és 600 feletti Lidl üzletet
várható a szigetországban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >