Az egyre laposodó pénztárcából a diszkontokba kerül a pénz Angliában is
Az Aldi, Lidl és Netto láncok négy év múlva mai forgalmuknál 60%-al nagyobb bevételt várhatnak.
Az IGD most készült
felmérése szerint 2012-re a diszkontláncokban
lecsapódó forgalom elérheti a 7,5 milliárd
angol fontot, szemben a mostani 4,5 milliárd fonttal. A
diszkontok forgalmát nem csak a gazdasági nehézségek
miatti spórolás növeli, úgy tűnik
beszerzőik rátaláltak azokra a modern, egészséges
termékekre, amelyek jobban megfelelnek a mai kor
fogyasztójának. A német Aldi forgalma egyik
évről a másikra 30 százalékkal nőtt és
olyan tradicionális angol kiskereskedelmi vállalattól
csábítottak el vásárlókat, mint a
M&S, a Waitrose vagy a Tesco, és a Sainsbury's.
Az IGD előrejelzése szerint
2012-re 500 feletti Aldi és 600 feletti Lidl üzletet
várható a szigetországban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >