Az egyre laposodó pénztárcából a diszkontokba kerül a pénz Angliában is
Az Aldi, Lidl és Netto láncok négy év múlva mai forgalmuknál 60%-al nagyobb bevételt várhatnak.
Az IGD most készült
felmérése szerint 2012-re a diszkontláncokban
lecsapódó forgalom elérheti a 7,5 milliárd
angol fontot, szemben a mostani 4,5 milliárd fonttal. A
diszkontok forgalmát nem csak a gazdasági nehézségek
miatti spórolás növeli, úgy tűnik
beszerzőik rátaláltak azokra a modern, egészséges
termékekre, amelyek jobban megfelelnek a mai kor
fogyasztójának. A német Aldi forgalma egyik
évről a másikra 30 százalékkal nőtt és
olyan tradicionális angol kiskereskedelmi vállalattól
csábítottak el vásárlókat, mint a
M&S, a Waitrose vagy a Tesco, és a Sainsbury's.
Az IGD előrejelzése szerint
2012-re 500 feletti Aldi és 600 feletti Lidl üzletet
várható a szigetországban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >