Az egyik amerikai áruházlánc LMBTQ tematikájú árucikkeket távolít el üzleteiből
Az áruház dolgozóit ért fenyegetések, valamint vásárlói kifogások miatt eltávolítja, illetve hátrébb helyezi üzleteiben az LMBTQ tematikájú árucikkeket az egyik legnagyobb amerikai áruházlánc – közölte a Minneapolis-i székhelyű Target szerdán.
Az Egyesült Államok hetedik legnagyobb kiskereskedelmi hálózatának bejelentése szerint a hagyományos júniusi Pride tematikus hónap előtt egyes, főként vidéki térségekben működő hipermarketjeiben és áruházaiban a bejárat közeléből az üzlet hátsó részébe helyezik át a tematikus hónapra szánt árucikkeket.
Hogy pontosan mely árucikkekről van szó, azt a cég közleményében nem részletezték, de az esetről beszámoló tudósítások szerint a legtöbb kifogás a transzneműeknek készült fürdőruhákat érték, amelyek szabása a nemi hovatartozás elrejtését teszi lehetővé.
Az amerikai piacon meghatározó kiskereskedelmi lánc döntését megelőzi a BudLight sörmárka körül kialakult vita, miután annak kampányában egy transznemű közösségi médiaszemélyiség szerepelt. Az influenszer Dylan Mulvaney szerepeltetése megosztotta a vásárlókat, akik tömegesen fordultak el a márkától, komoly visszaesést okozva a gyártónak. A vállalat a közelmúltban jelentette be, hogy megtriplázz
Kapcsolódó cikkeink
Az energiaital is szabályozott termék lehet, mint a cigaretta és az alkohol
Az Amerikai Egyesült Államokban egyre több szülő és gyermekorvos hívja…
Tovább olvasom >Augusztusban romlott a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban
Augusztusban két egymást követő havi javulás után romlott a fogyasztói…
Tovább olvasom >American economic activity grew at a decreasing rate in August
US economic activity grew at a decreasing rate in August…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balogh Levente: a PET a legkörnyezetkímélőbb műanyag
A Brain Bar rendezvényen Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország alapítója…
Tovább olvasom >Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a…
Tovább olvasom >Nem kell félni a Z-generációtól! – Mutatjuk, hogy lesznek a csapat leghatékonyabb tagjai!
Az Y és főként a Z generációk munkaerőpiacra történő érkezése…
Tovább olvasom >