Az Egyesült Királyságban márciustól kapható az első nem-HFSS Cadbury termékcsalád
Márciustól kapható a Mondelēz első csökkentett zsír-, só- és cukortartalmú (nem-HFSS) termékcsaládja, a Cadbury Dairy Milk Fruitier és Nuttier.
A válogatás alapja egy „trail mix”, amely kakaóporral bevont mazsolát, aranymazsolát, áfonyát, pörkölt mandulát, mogyorót és Cadbury Dairy Milk csokoládécseppeket tartalmaz. A multipack és a party kiszerelés csokoládé-narancs ízben is elérhető lesz, 2,50 fontos áron.
A HFSS-konform finomság szeletes formában is kapható lesz, ropogós, gyümölcsökkel, kakaóval és dióval töltve, tetején egy réteg Cadbury Dairy Milk csokoládéval.
A csökkentett cukor- és telítettzsír-tartalommal rendelkező termékek magas rost- és fehérjetartalmúak.
„A Cadbury termékek fejlesztésével töltött 25 évem alatt ez az egyik legizgalmasabb fejlesztés, amelyben volt szerencsém részt venni. Ezzel választási lehetőséget adunk a a nassolásra vágyó fogyasztóknak anélkül, hogy az íz vagy az állag terén kompromisszumra kényszerülnének, melynek középpontjában a Cadbury tejcsokoládét áll”
– mondta el Adam Harris, a Mondelēz International vezető kutatója.
„A termékfejlesztők és tudósok egy fantasztikus csapata veti latba tudását és tapasztalatát annak érdekében, hogy a fogyasztók a legjobb ízt kaphassák. Nagyon büszke vagyok a termékekre, és izgatottan várom a Fruitier és Nuttier termékcsalád fogyasztók elé tárását.”
Paola Cassinelli, a Mondelēz International marketingvezetője hozzátette:
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy bemutathattuk a Cadbury Dairy Milk első nem-HFSS termékcsaládját. A fogyasztói igények egyre nőnek az egészséges, mégis ízletes finomságok iránt, és a Cadbury Dairy Milk Fruitier és Nuttier egyedülálló kínálata segítheti a kiskereskedőket eme igény kielégítésében.”
„Míg a party mixek csodás kísérői egy a szeretteinkkel töltött nyugodt estének, a szelet és az egyadagos zacskók ideálisak azon vásárlók számára, akik otthon vagy útközben keresnek ízletes délutáni kényeztetést.”
Kapcsolódó cikkeink
Kínában terjeszkedik a Mondeléz International
A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert…
Tovább olvasom >Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új…
Tovább olvasom >A Kellanova felvásárlását fontolgatja a Mars egyes források szerint
Az M&M’s és Snickers márkákat gyártó Mars a Cheez-It és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >