Az Egyesült Királyságban márciustól kapható az első nem-HFSS Cadbury termékcsalád
Márciustól kapható a Mondelēz első csökkentett zsír-, só- és cukortartalmú (nem-HFSS) termékcsaládja, a Cadbury Dairy Milk Fruitier és Nuttier.
A válogatás alapja egy „trail mix”, amely kakaóporral bevont mazsolát, aranymazsolát, áfonyát, pörkölt mandulát, mogyorót és Cadbury Dairy Milk csokoládécseppeket tartalmaz. A multipack és a party kiszerelés csokoládé-narancs ízben is elérhető lesz, 2,50 fontos áron.
A HFSS-konform finomság szeletes formában is kapható lesz, ropogós, gyümölcsökkel, kakaóval és dióval töltve, tetején egy réteg Cadbury Dairy Milk csokoládéval.
A csökkentett cukor- és telítettzsír-tartalommal rendelkező termékek magas rost- és fehérjetartalmúak.
„A Cadbury termékek fejlesztésével töltött 25 évem alatt ez az egyik legizgalmasabb fejlesztés, amelyben volt szerencsém részt venni. Ezzel választási lehetőséget adunk a a nassolásra vágyó fogyasztóknak anélkül, hogy az íz vagy az állag terén kompromisszumra kényszerülnének, melynek középpontjában a Cadbury tejcsokoládét áll”
– mondta el Adam Harris, a Mondelēz International vezető kutatója.
„A termékfejlesztők és tudósok egy fantasztikus csapata veti latba tudását és tapasztalatát annak érdekében, hogy a fogyasztók a legjobb ízt kaphassák. Nagyon büszke vagyok a termékekre, és izgatottan várom a Fruitier és Nuttier termékcsalád fogyasztók elé tárását.”
Paola Cassinelli, a Mondelēz International marketingvezetője hozzátette:
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy bemutathattuk a Cadbury Dairy Milk első nem-HFSS termékcsaládját. A fogyasztói igények egyre nőnek az egészséges, mégis ízletes finomságok iránt, és a Cadbury Dairy Milk Fruitier és Nuttier egyedülálló kínálata segítheti a kiskereskedőket eme igény kielégítésében.”
„Míg a party mixek csodás kísérői egy a szeretteinkkel töltött nyugodt estének, a szelet és az egyadagos zacskók ideálisak azon vásárlók számára, akik otthon vagy útközben keresnek ízletes délutáni kényeztetést.”
Kapcsolódó cikkeink
79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >