Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az Egyesült Államokban eléri a 87%-ot, ami sokkal magasabb, mint bármely más országban.
Az online vásárlási élményt teljesen új szintre emelő technológiáknak köszönhetően 2024-ben továbbra is virágzik az e-kereskedelem a hagyományos üzletekben való vásárlás mellett. A hangalapú keresés, a mesterséges intelligencia, az AR és a VR által támogatott vásárlás gyakorlatilag felszámolta a különbségeket az online és a fizikai üzletben való vásárlás között, és az e-kereskedelem világszerte több százmillió ember számára vált az első számú opcióvá. A számok azt mutatják, hogy ennek a vásárlási formának az amerikaiak a legnagyobb rajongói.
A Statista Market Insights szerint az amerikaiak 87%-a – sokkal többen, mint bármely másik országban – vásárol idén legalább egyszer új fizikai terméket online. Bár a penetrációs ráta nem mutatja, hogy egy ország lakossága milyen gyakran vásárol az interneten, az általában jól mutatja az e-kereskedelem intenzitását. A statisztikák szerint az e-kereskedelem penetrációs rátája az USA-ban kétszer akkora, mint a világ legnagyobb e-kereskedelmi hatalmának számító Kínában, és 30%-kal magasabb, mint Európa legfontosabb piacainak többségén.
Az e-kereskedelmi penetráció becsült mértéke az USA-ban, Egyesült Királyságban, Hollandiában, Kanadában, Németországban, Dél-Koreában, Franciaországban, Spanyolországban, Kínában, Brazíliában, Egyiptomban és Indiában (százalékban kifejezve)
Forrás: Statista Market Insights
2029-re az amerikaiak több mint 96%-a fog online vásárolni
Noha az Egyesült Államok lehet a világ legfejlettebb e-kereskedelmi piaca, az online vásárlás még ott sem ért el mindenkit. A Statista felmérése szerint tavaly nagyjából 250 millió amerikai vásárolt online. Mivel újabb 20 millióan fordulnak a vásárlási alkalmazásokhoz és online üzletekhez, az amerikai piacon az összes felhasználó száma idén meghaladja majd a 270 milliót. A Statista várakozásai szerint ez a szám a következő négy évben 330 millió fölé ugrik, és az országban az e-kereskedelem penetrációja meghaladja a 96%-ot.
Összehasonlításképpen, Kína 2024-ben 542 millió online vásárlót számlál, ami a lakosság 47%-át jelenti. Ezek a számok 2029-re 779 millióra és 56%-ra nőnek.
Az Egyesült Államok után a második legfejlettebb e-kereskedelmi piacként számon tartott Egyesült Királyságban az online vásárlók száma 2029-ben elérheti az 58 milliót, ami az ideinél 7 millióval több, miközben az országban az e-kereskedelem penetrációjának aránya hatalmasat ugrik, 91%-ra.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az AI által generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >