Az egészséges táplálkozás népszerűsítéséért indít kampányt a Ficsak
A Fiatal Családosok Klubja (Ficsak) és a KidsOasis Nonprofit Kft. Egészségfalók – Együtt főzni jó! elnevezésű kampányt indít a nyári időszakban a főzést és az egészséges étkezést előtérbe helyező családoknak.
A kezdeményezésről szóló pénteki budapesti sajtótájékoztatón Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára azt mondta, hogy az akció és a kormányzat céljai egybevágnak.
Király Nóra, a Ficsak alapítója közölte: a kampány egy internetes játék, egy közös program a teljes családnak, amely az egész nyarat lefedi. Pénteken véget ér az iskola, így több hónapig otthon lesznek a gyermekek. A közös főzés sok szórakozási lehetőséget rejt a vakáció időszakára – jegyezte meg.
A Ficsak elkötelezett híve az egészséges életmódnak, amely három pillérből áll: rendszeres testmozgásból, egészséges táplálkozásból és lelki egészségből – mondta.(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >A minőség és az ár alapján választanak a húsvéti édességek közül a vásárlók
A tudatosság jegyében telik az idei húsvéti szezon a hazai…
Tovább olvasom >Magyarország gazdasági sérülékenysége: okok, következmények és lehetséges kiutak
Az elmúlt évek gazdasági folyamatai ismét ráirányították a figyelmet a…
Tovább olvasom >