Az édesség-gyártók jól jártak a válsággal
A németországi csokoládé-gyárak 7 százalékkal növelték forgalmukat, Amerikában pedig 80 százalékos bővülésről beszélhetünk.
Úgy tűnik, a fogyasztók édességekkel vigasztalódnak világszerte. A csokoládé mellett az egyéb édességek és snackek is népszerűbbek lettek: a kekszek és bonbonok gyártóinak sem lehetett okuk panaszra a forgalom miatt. Szakértők szerint a nem várt hozam-növekedés hátterében az áll, hogy válság idején a fogyasztók kevesebbet költenek utazásra vagy vendéglőbe járásra, így több pénzük marad apróságok – például édességek – vásárlására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >