Az édesség-gyártók jól jártak a válsággal
A németországi csokoládé-gyárak 7 százalékkal növelték forgalmukat, Amerikában pedig 80 százalékos bővülésről beszélhetünk.
Úgy tűnik, a fogyasztók édességekkel vigasztalódnak világszerte. A csokoládé mellett az egyéb édességek és snackek is népszerűbbek lettek: a kekszek és bonbonok gyártóinak sem lehetett okuk panaszra a forgalom miatt. Szakértők szerint a nem várt hozam-növekedés hátterében az áll, hogy válság idején a fogyasztók kevesebbet költenek utazásra vagy vendéglőbe járásra, így több pénzük marad apróságok – például édességek – vásárlására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >