Az édesség-gyártók jól jártak a válsággal
A németországi csokoládé-gyárak 7 százalékkal növelték forgalmukat, Amerikában pedig 80 százalékos bővülésről beszélhetünk.
Úgy tűnik, a fogyasztók édességekkel vigasztalódnak világszerte. A csokoládé mellett az egyéb édességek és snackek is népszerűbbek lettek: a kekszek és bonbonok gyártóinak sem lehetett okuk panaszra a forgalom miatt. Szakértők szerint a nem várt hozam-növekedés hátterében az áll, hogy válság idején a fogyasztók kevesebbet költenek utazásra vagy vendéglőbe járásra, így több pénzük marad apróságok – például édességek – vásárlására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >