Az édesség-gyártók jól jártak a válsággal
A németországi csokoládé-gyárak 7 százalékkal növelték forgalmukat, Amerikában pedig 80 százalékos bővülésről beszélhetünk.
Úgy tűnik, a fogyasztók édességekkel vigasztalódnak világszerte. A csokoládé mellett az egyéb édességek és snackek is népszerűbbek lettek: a kekszek és bonbonok gyártóinak sem lehetett okuk panaszra a forgalom miatt. Szakértők szerint a nem várt hozam-növekedés hátterében az áll, hogy válság idején a fogyasztók kevesebbet költenek utazásra vagy vendéglőbe járásra, így több pénzük marad apróságok – például édességek – vásárlására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >