Az édesség-gyártók jól jártak a válsággal
A németországi csokoládé-gyárak 7 százalékkal növelték forgalmukat, Amerikában pedig 80 százalékos bővülésről beszélhetünk.
Úgy tűnik, a fogyasztók édességekkel vigasztalódnak világszerte. A csokoládé mellett az egyéb édességek és snackek is népszerűbbek lettek: a kekszek és bonbonok gyártóinak sem lehetett okuk panaszra a forgalom miatt. Szakértők szerint a nem várt hozam-növekedés hátterében az áll, hogy válság idején a fogyasztók kevesebbet költenek utazásra vagy vendéglőbe járásra, így több pénzük marad apróságok – például édességek – vásárlására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >