Az Edeka 1300 termék árát csökkenti 2023-ban
Az Edeka német kiskereskedelmi vállalat idén eddig több mint 1300 termék árát csökkentette tartósan valamennyi termékcsoportban – derült ki a vállalat által készített új tanulmányból. A vállalat megállapította, hogy a márkás termékek árai az elmúlt hónapokban olyan magasak voltak, hogy a fogyasztók már nem engedhetik meg maguknak a márkás termékek vásárlását, ami a saját márkák iránti egyre növekvő kereslethez vezet.
A CRA (Charles River Associates) tanácsadó cég két Edeka regionális vállalat és a Netto Marken-Discount beszerzési és eladási árainak alakulását elemezve megállapította, hogy azok 2020 és 2023 első negyedéve között átlagosan közel azonos arányban nőttek.
Az adatokból az is kiderült, hogy az Edeka nem profitált a magas inflációból, illetve nem hajtotta azt felfelé. Éppen ellenkezőleg, ahol csak lehetett, a vállalat igyekezett a beszerzésekből származó előnyöket a fogyasztóknak továbbadni.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >