Az AXE humorral biztat az oltásra
Az Unilever AXE márkája arra ösztönzi a bizonytalan Z generációs fogyasztókat, hogy oltassák be magukat a COVID-19 ellen, hogy így újra aktíván részt tudjanak venni az ismerkedésben.
Az ikonikus férfiillat márka elhatározta, hogy segít a fiatal férfiaknak abban, hogy ezen a nyáron ragyogjanak és ellenállhatatlan vonzerőt sugározzanak.
A védettség és a jó illat menő
Az AXE június 21-i sajtóközleménye szerint az oltottsággal járó védettség trendi. Jól mutat a randi oldalakon, a profilokban, sőt a kapcsolati státuszban is. Mégis vannak, akik hezitálnak, hogy felvegyék-e a vakcinát. Az Egyesült Államokban a Z generációs nagykorúak fele azt nyilatkozta, hogy nem érez sürgetést, még kivár az oltakozással. Ráadásul ezek a fiatal srácok a karantén alatt lazábbra vették a testápolás témát is, így az oltási tétovázásukkal együtt egyre csökken az esélyük a nyári kalandokba való bekapcsolódásra.
A férfi ápolás kategória vezetőjeként az AXE elindította a „Get AXEinated” programot, amely elősegíti a Covid-19 oltások arányának növelését a fiatal srácok körében, ugyanakkor nagyszerű illatot és biztonságot nyújt nekik, így magabiztosan visszatérhetnek a társkeresők világába.
Sajtótájékoztató a reklámban
Az AXE új hirdetése, egy hagyományos sajtótájékoztató könnyed paródiája egy szójátékkal fűszerezve (VACCINATION-AXEINATION), kiemeli az oltás fontosságát, valamint az illat és a vonzerő szerepét a világba való visszatérésben és a fiúk önbizalmának megteremtésében. Annak érdekében, hogy idén nyáron újra közel kerülhessünk egymáshoz, az oltás (VACCINATION) csak az egyik szükséges feltétel. Az AXE azt akarja, hogy a srácok tudják, a másik feltételnek is meg kell felelniük, fel kell vegyék az AXE illatot (AXEINATION). A videó az AXEination.com oldalra tereli a nézőket, ahol oltott vagy oltakozni szándékozó fiúk igényelhetik AXEINATION készletet. A hirdetést a LOLA MullenLowe tervezte, és az Egyesült Államokban a digitális platformokon terjesztik.
Személyes termékbemutatók
A kampány keretében, az oltás körüli felhajtás további elősegítése érdekében az AXE személyesen látogatható AXEINATION állomást létesít Georgia államban, ahol az oltási arány az USA-ban a legalacsonyabb, különösen a fiatalok körében. Atlantában, június 22-én, kedden az érdeklődők ellátogathattak az Atlanta Beltline-ba 17:30-19:30 között, hogy személyesen szerezhessenek meg egy AXEINATION készletet, amelyet hazavihettek.
Online aktiváció
Június 21-én, hétfőn indult országos online kampányt is szerveztek a fiatal felnőttek önbizalma és az oltás iránti bizalom növelése érdekében. A megnyerhető AXEINATION készlet tartalmazza az AXE ikonikus testpermetét és AXEINATION tanúsítványát.
Az AXE a Snapchattel is együttműködik. Egy új technológiai élményt, a 3D Body-Tracking kiterjesztett valóságot (AR) vezet be, a kampány támogatására. Ezen a héten debütált az AXE egy olyan Snapchat Lens megoldással, amely lehetővé teszi a Snapchat használók számára, hogy az Egyesült Államokban bárhol digitálisan felkeressék az AXEINATION központokat, és megigényeljék az AXEINATION készletet, egyetlen gombnyomással.
– A világjárvány megzavarta az életet, ahogyan azt a Z generációs srácok érzékelték is, és sokan aggódnak a normálisba való visszatérés miatt. Tehát vonzerőben gyökerező márkaként egyedülálló lehetőséget láttunk arra, hogy ösztönözzük az oltások felvételét, bemutassuk a szerepét a randevúzásban. Azt szeretnénk, hogy a srácok tájékozódjanak, megismerjék a felvételeket és magabiztosan döntsenek, és ha az AXE segíteni tud ezen az úton, még jobb.. – mondta Mark Lodwick, az AXE márkaigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Z-generáció és az alkohol
A Premium Gin Hungary cég folyamatosan figyeli a nemzetközi italfogyasztási…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Kiábrándult szülők kontra ambiciózus gyerekek: mire vágyik az X és a fiatal Z generáció?
Elsősorban a lehetőségek kihasználása kell a sikerhez a 15-19 éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >