Az autó az új bolt
A technológiai óriás Tencent és a Honda összefogott, hogy olyan programot fejlesszenek az autókba, amelyekkel a vásárlók gépjárműveikből tudják intézni a vásárlásaikat.

Már az autónkban is vásárolhatunk
A Tencent új rendszerével a fogyasztók le tudják adni rendeléseiket és ki is fizethetik az árukat az adott üzlet felé vezetve, majd amikor odaérnek, már fel is vehetik a rendelt termékeket.
A Tencent és a Honda szerint a TAI-rendszer nem csak vásárlásra, de szórakoztatásra is alkalmas lesz, egy sor kényelmi funkcióval.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >