Az autó az új bolt
A technológiai óriás Tencent és a Honda összefogott, hogy olyan programot fejlesszenek az autókba, amelyekkel a vásárlók gépjárműveikből tudják intézni a vásárlásaikat.
A Tencent új rendszerével a fogyasztók le tudják adni rendeléseiket és ki is fizethetik az árukat az adott üzlet felé vezetve, majd amikor odaérnek, már fel is vehetik a rendelt termékeket.
A Tencent és a Honda szerint a TAI-rendszer nem csak vásárlásra, de szórakoztatásra is alkalmas lesz, egy sor kényelmi funkcióval.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Autonóm házhoz szállítási szolgáltatást indított a Bolt és a Starship Észtországban
Az észt Bolt és Starship Technologies autonóm élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indított…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >