Az Auchanból vásárolt szénsavmentes vizet hívott vissza a Szentkirályi
A Szentkirályi minőségellenőrző laboratóriuma jelezte, hogy a palackozás során a 1,5 literes szénsavmentes Szentkiralyi termékbe csekély adagban tisztitószer került, ezért a Szentkirályi Magyarország kéri a fogyasztókat, akik múlt pénteken, március 22-én bármelyik Auchan áruházban olyan 1,5 literes, szénsavmentes (rózsaszín kupakos) Szentkirályi ásványvizet vásároltak, amelynek a palack nyakán látható lejáratai ideje 21.03.2025, hogy ne fogyasszák el azt, hanem vigyék vissza az áruházba, ahol vásárolták.
A Szentkirályi keddi közleményében arra figyelmeztet, hogy a termék nagyobb mennyiségben történő fogyasztásának egészségi kockázata lehet, azonban a szennyezés már a kibontás után felismerhető, mert a víznek kellemetlen szaga van, és az íze sem a megszokott Szentkirályi vízé.
A termékutat követő rendszer segítségével a Szentkirályi időben visszahívta az érintett termékek túlnyomó többségét a raktárakból és boltokból, ám sajnos az Auchan áruházakban néhány fogyasztó már vásárolt a termékből, mielőtt azokat eltávolíthatták volna a polcokról.
A Szentkirályi kéri a vásárlókat, hogy a terméket vigyék vissza az áruházba (blokk nem szükséges), ahol vették, vagy hívják a Szentkirályi fogyasztói vonalát a 06-80-200-329-es telefonszámon. A cég megtéríti a nem megfelelő minőségű termékek árát vagy kicseréli azokat.
A kellemetlenségért a Szentkirályi elnézést kér a vásárlóitól. A más szavatossági idővel rendelkező, illetve más boltokban vásárolt Szentkirályi termékek továbbra is biztonsággal fogyaszthatók.
Az ásványvízgyártó cég hangsúlyozta, hogy a Szentkirályi Magyarország számára elsődleges fontosságú a biztonságos élelmiszerek gyártása, ezért intézkedett az érintett termék visszahívásáról és a fogyasztók tájékoztatásáról. Minden, jelenleg polcon lévő Szentkirályi termék fogyasztása biztonságos – tették hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >