Az Auchanban idén 7000 termék ára csökkent
Tavalyhoz képest egy diszkontboltnyi termék lett akcióktól függetlenül olcsóbb az Auchan hipermarketekben. A több mint 7000 árucikk között alapélelmiszerek, tej- és tejtermékek, sajtok, felvágottak, húsok éppúgy szerepelnek, mint tisztálkodási és tisztítószerek, mosóporok, ruhanemű és elektronikai cikkek vagy háztartási gépek.
A magyar piac mindig is erősen árérzékeny volt, a tavalyi infláció és különösen az élelmiszereknél tapasztalható drágulás miatt pedig ez lett a vásárlást leginkább meghatározó tényező. Mindez maga után vonta, hogy az akciók és a promóciók szerepe megnőtt, ahogy a kedvező árú sajátmárkás termékek részaránya is. Látszik az is, hogy a nagy áruházláncok egymással versengve, gyakran különböző árstratégiát követve igyekeznek megtartani a vásárlót.
Az Auchan a vásárlóerő megvédése érdekében a kedvezményes ajánlatok és a Bizalomkártyásoknak szóló hihetetlen akciók mellett az árcsökkenésre helyezte a hangsúlyt, amit a piacon egyedülállóan széles termékkörre terjesztett ki. Idén a hipermarketekben 7000 terméket kínálnak 20-60%-kal olcsóbban, mint tavaly. És ez nem akciót jelent, hanem permanens árcsökkenést, ami tulajdonképpen annyifajta termékre vonatkozik, amennyit nagyjából egy átlagos diszkontbolt kínál.
Néhány példa a legnagyobb termékkategóriákból: az önkiszolgáló pultokban közel 400-féle tejtermék és 220-féle sajt ára ment lejjebb tavalyhoz képest, nem véletlenül lett az Auchan Az Év boltja szakmai versenyen Az Év tejtermék kereskedője! 150-féle előrecsomagolt felvágott és több mint 60-féle hús és hal is olcsóbb lett. Jelentős mennyiségű, 260-féle olyan élelmiszer ára csökkent, ami az egészséges táplálkozáshoz kell, illetve a napi ötszöri fogyasztásra javasolt friss zöldségeknek és gyümölcsöknek is 100-as nagyságrendű köre lett kedvezőbb árú.
A tartós árcsökkenés az Auchan hipermarketekre jellemző nem-élelmiszer kínálat egy részére is kiterjed, majdnem 300-féle kis- és nagyháztartási gépre, 220-fajta lakberendezési termékre, 260-féle kerti eszközre. Ezeken a területeken az Auchan a szakboltok kínálatával és áraival is felveszi a versenyt. Csakúgy, mint a drogériákkal, hiszen 1500 tisztálkodási és szépségápolási termékhez, valamint 400-féle háztartási vegyiáruhoz juthatunk hozzá olcsóbban, mint tavaly. Ruhákért és játékokért is érdemes kimenni az Auchan hiperekbe, ahol 4000 kedvező árú termék közül válogathatunk.
Természetesen az Auchan sem mondott le az akciókról. A hetente-kéthetente változó akciós termékkör is nagyon széles, 3000 terméket kínálnak ún. OkAuchan áron, ami esetenként 40%-os árengedményt is jelenthet a permanens árhoz képest. A Bizalomkártyás törzsvásárlói kör pedig további kedvezményekkel és különleges eseményekkel élhet.
Mindezzel együtt azonban az Auchan árpolitikájának központi eleme mégis az, hogy a tavalyi árszint alatt tartsanak 7000 olyan élelmiszert és nem-élelmiszert, amelyek a mindennapi élethez és a háztartások fenntartásához kellenek, és ezzel egész évben segítsék a hazai lakosság vásárlóerejének megtartását.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >