Az Auchan Green Weeks kampányában két héten át fenntartható termékek kerültek előtérbe az áruházakban
Az Auchan Green Weeks kampányában két héten át fenntartható termékek kerültek előtérbe az áruházakban. A termékek besorolására számos kifejezést és védjegyet használnak a címkén vagy csomagoláson, amelyek között nem könnyű kiigazodni. A csatolt infografika a leggyakrabban előfordulókat ismerteti, ezzel is megkönnyítve a tájékozódást és a tudatos fogyasztói döntést.
Kapcsolódó cikkeink
Új állatjóléti rendelet készül – megkezdődött a társadalmi konzultáció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Upcycling élelmiszer-kategóriát vezet be kínálatába a Knuspr Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fiatalok, éjszakai vásárlások, átlagosan két perc alatt 2000 forintos költések – így indult az Auchan GO, amely az Év automatizált üzlete lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az MNB 6,5%-on tartja az alapkamatot – romlott a növekedési kilátás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lezárult az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlása is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nőtt a Tesco forgalma a pénzügyi év első felében, javult a közép-európai üzletág értékesítése is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >