Az Auchan dinamikus online fejlesztései
Auchan Online – házhozszállítás a felhőn át címmel tart előadást Szomolányi Márk, az Auchan Magyarország Digitalizációért és Internetes Kereskedelemért felelős igazgatója azon a március 7-i Microsoft Retail Day konferencián, melynek témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják.
Az Auchantól érkező szakember előadásában a Loginet Systems Kft.-vel és a Revolution Software Kft.-vel való hármas együttműködésben megvalósított online webáruház és szolgáltatás üzleti és informatikai kihívásait, állomásait és motivációit mutatja majd be.
– A változó vásárlói igények folyamatos kihívások elé állítanak bennünket, mint az FMCG szektor egyik többcsatornás szereplőjét. A vásárlói élményben felértékelődött az idő megtakarítása, a minőségi termékek , a stresszmentes vásárlói útvonal összehangolása. Az élelmiszer és nem élelmiszer termékek összegyúrása egy jó vásárlói élménybe, rendkívüli kihívást jelent mind üzletileg mind informatikailag, hiszen míg az élelmiszer nagy bevásárlás egy listaszerű, magas termékszámú, rutinszerű vásárlás, a nem élelmiszer termékek, pl: egy televízió vásárlása egészen más vásárlói útvonalon történik. Nálunk mindkét útvonal egyszerre jelen van egy portálon, egy szolgáltatásban, egy informatikai rendszerben, mindez a felhőn keresztül üzemeltetve – fogalmazott Szomolányi Márk.
Az eseményen bemutatkozik az áruházlánc fejlesztésben résztvevő két partnere is.
A Loginet Systems Kft. az Auchan digitális értékesítését több ponton is támogatja, így az online és in-store értékesítés területén, valamint a beszerzési folyamatokban is. A cég, mely egyedi digitális szoftvermegoldásokat ajánl közép- és nagyvállalati ügyfelek számára, fontosnak tartja, hogy komplex szolgáltatásokat biztosítson, a vállalatirányítási rendszerek kialakítása terén ezért a Revolution Software Kft.-vel dolgozik együtt.
A Revolution 25 éve fejleszt és működtet vállalatirányítási megoldásokat a magyarországi kkv. és középvállalati réteg számára. Teljeskörűen integrált folyamatvezérlési és kereskedelmi megoldásaik a retail területén lefedik az eCommerce, a raktári logisztika, valamint a fuvarszervezési és kiszállítási folyamatokat, továbbá ezek pénzügyi, számviteli elszámolási feladatköreit.
A Március 7-én, Magyarországon első alkalommal megrendezésre kerülő Microsoft Retail Day konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >Karácsonykor esszük meg az éves halfogyasztásunk 35-40 százalékát
Bár a hazai táplálkozás szerint hetente legalább egyszer halat kéne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >