Az átlagosnál több a fogyasztói panasz az e-kereskedelemre
Tavaly az elektronikus kereskedelemmel és a közüzemi szolgáltatókkal szemben érkezett az országos átlagnál jóval több kifogás a fogyasztóktól, ezért a fogyasztóvédelmi hatóság fokozottabban ellenőrzi ezeket a területeket 2012-ben – mondta Pintér István, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) főigazgatója csütörtökön sajtótájékoztatón, Békéscsabán.
A főigazgató kiemelte: a fogyasztóvédelmi stratégia fokozottan védi a kiszolgáltatott rétegeket, a fiatalokat az alkoholos és dohányipari termékektől, a nyugdíjasokat az utazással egybekötött termékértékesítéstől.
Pintér István kifejtette: a hatóság kiemelt feladata a fogyasztók egészségének és biztonságának védelme, a hatékonyabb fogyasztóvédelmi ellenőrzéseknek köszönhetően 2011-ben nem kerültek veszélyes termékek a magyar háztartásokba.
A sajtótájékoztatón Pintér István felhívta a figyelmet arra, hogy a hatóság fogyasztóbarát embléma programot dolgoz ki a vállalkozásoknak, a védjegy megszerzésének feltételeit a szabadalmi hivatallal együttműködve alakítják ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tízből hat magyar naponta vásárol kenyeret egy felmérés szerint
Tízből hat magyar naponta vásárol kenyeret, egy átlagos háztartás 1,6…
Tovább olvasom >Búzafronton nyugatról keletre haladva egyre romlik a helyzet
Erős kettősség jellemzi Magyarországot a búzafronton: míg az ország nyugati…
Tovább olvasom >Az idén végre lesz hazai kajszi- és őszibarack
A legtöbb nyári gyümölcsből valamivel jobb termés várható, mint az…
Tovább olvasom >