Az átlagosnál több a fogyasztói panasz az e-kereskedelemre
Tavaly az elektronikus kereskedelemmel és a közüzemi szolgáltatókkal szemben érkezett az országos átlagnál jóval több kifogás a fogyasztóktól, ezért a fogyasztóvédelmi hatóság fokozottabban ellenőrzi ezeket a területeket 2012-ben – mondta Pintér István, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) főigazgatója csütörtökön sajtótájékoztatón, Békéscsabán.
A főigazgató kiemelte: a fogyasztóvédelmi stratégia fokozottan védi a kiszolgáltatott rétegeket, a fiatalokat az alkoholos és dohányipari termékektől, a nyugdíjasokat az utazással egybekötött termékértékesítéstől.
Pintér István kifejtette: a hatóság kiemelt feladata a fogyasztók egészségének és biztonságának védelme, a hatékonyabb fogyasztóvédelmi ellenőrzéseknek köszönhetően 2011-ben nem kerültek veszélyes termékek a magyar háztartásokba.
A sajtótájékoztatón Pintér István felhívta a figyelmet arra, hogy a hatóság fogyasztóbarát embléma programot dolgoz ki a vállalkozásoknak, a védjegy megszerzésének feltételeit a szabadalmi hivatallal együttműködve alakítják ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >