Az átlagosnál több a fogyasztói panasz az e-kereskedelemre
Tavaly az elektronikus kereskedelemmel és a közüzemi szolgáltatókkal szemben érkezett az országos átlagnál jóval több kifogás a fogyasztóktól, ezért a fogyasztóvédelmi hatóság fokozottabban ellenőrzi ezeket a területeket 2012-ben – mondta Pintér István, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) főigazgatója csütörtökön sajtótájékoztatón, Békéscsabán.
A főigazgató kiemelte: a fogyasztóvédelmi stratégia fokozottan védi a kiszolgáltatott rétegeket, a fiatalokat az alkoholos és dohányipari termékektől, a nyugdíjasokat az utazással egybekötött termékértékesítéstől.
Pintér István kifejtette: a hatóság kiemelt feladata a fogyasztók egészségének és biztonságának védelme, a hatékonyabb fogyasztóvédelmi ellenőrzéseknek köszönhetően 2011-ben nem kerültek veszélyes termékek a magyar háztartásokba.
A sajtótájékoztatón Pintér István felhívta a figyelmet arra, hogy a hatóság fogyasztóbarát embléma programot dolgoz ki a vállalkozásoknak, a védjegy megszerzésének feltételeit a szabadalmi hivatallal együttműködve alakítják ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: komplex akciótervvel készül a kormány az élelmiszerárak túlzott emelésének letörésére
Első lépésként komplex akciótervvel készül a kormány az infláció és…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >