Az Arzedával társul az Unilever
Tisztító- és mosószer-portfóliójának fenntarthatóságát és teljesítményét javítandó stratégiai partnerségre lép az Unilever az Arzedával. Az elkövetkező három évben az Unilever az Arzeda digitális biológiai módszereit alkalmazza a termékfejlesztésben. Az együttműködés több vezető világmárkát – így az OMO (Persil), Sunlight és Surf márkákat – is érint.
Az Arzeda az eredetileg természetből kivont enzimeket optimalizálja, és ezekkel helyettesíti a tisztító- és mosószerek többségében megtalálható, nagy környezeti terhelést okozó összetevőket. A vállalat egy fizikán alapuló számítógépes fehérjetervezést és mélytanulást ötvöző módszert alkalmaz az enzimek funkcionalitásának optimalizálására. Azon túl, hogy a természetben előforduló enzimeket vizsgálja, az Arzeda képes új, egyedülálló előnyöket felmutatni képes változatokat is létrehozni.
Az együttműködéssel az Unilevernek lehetősége nyílik a 2020 szeptemberében meghirdetett Clean Future stratégiájának megvalósítására. Reményei szerint 50%-kal csökken majd így az tisztítószereihez felhasznált alapanyag mennyisége, miközben új enzimek felfedezése és optimalizálása révén kiemelkedő tisztítóhatást kínálhat vásárlóinak.
Kapcsolódó cikkeink
A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >