Az Arzedával társul az Unilever
Tisztító- és mosószer-portfóliójának fenntarthatóságát és teljesítményét javítandó stratégiai partnerségre lép az Unilever az Arzedával. Az elkövetkező három évben az Unilever az Arzeda digitális biológiai módszereit alkalmazza a termékfejlesztésben. Az együttműködés több vezető világmárkát – így az OMO (Persil), Sunlight és Surf márkákat – is érint.
Az Arzeda az eredetileg természetből kivont enzimeket optimalizálja, és ezekkel helyettesíti a tisztító- és mosószerek többségében megtalálható, nagy környezeti terhelést okozó összetevőket. A vállalat egy fizikán alapuló számítógépes fehérjetervezést és mélytanulást ötvöző módszert alkalmaz az enzimek funkcionalitásának optimalizálására. Azon túl, hogy a természetben előforduló enzimeket vizsgálja, az Arzeda képes új, egyedülálló előnyöket felmutatni képes változatokat is létrehozni.
Az együttműködéssel az Unilevernek lehetősége nyílik a 2020 szeptemberében meghirdetett Clean Future stratégiájának megvalósítására. Reményei szerint 50%-kal csökken majd így az tisztítószereihez felhasznált alapanyag mennyisége, miközben új enzimek felfedezése és optimalizálása révén kiemelkedő tisztítóhatást kínálhat vásárlóinak.
Kapcsolódó cikkeink
AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >