Az Artkartell-kampánya Black Friday alkalmából: „Fektess műtárgyakba a túlfogyasztás helyett!”
Az Artkartell „Fektess műtárgyakba a túlfogyasztás helyett!” címmel műtárgyvásárt szervez a Black Friday kapcsán, melyet november 26-ig látogathatnak az érdeklődők az óbudai Goli Parkban. Az esemény a Black Friday, a túlfogyasztás világnapja mellett működik, és a műtárgyakat állítja szembe a hagyományos fogyasztási cikkekkel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/11/Kepernyofoto-2023-11-24-8.57.16.png)
Túlfogyasztás helyett művészet?
Pátkai Marcell, az Artkartell vezetője szerint az értékes élményt nyújtó műalkotások nem szükségszerűen híresek vagy drágák, és azokat nem kizárólag az ár határozza meg. Az Artkartell, mint műteremház és galéria a magyar kortárs művészet színe-javával dolgozik együtt, köztük olyan neves alkotókkal, mint Asztalos Zsolt, Batykó Róbert, Bullás József, Forgács Péter, Ember Sári, Fe Lugossy László, Nemes Márton és Tibor Zsolt, valamint fiatal tehetségekkel, például Ezer Ákos, Dallos Ádám, Karándi Mónika, Makai Mira Dalma, Puklus Péter és Ulbert Ádám.
Az Artkartell művészettörténészei folyamatosan figyelemmel kísérik a művészeti életet, és a műtárgyvásár anyagának összeállításakor kifejezetten olyan alkotókat választottak, akik véleményük szerint még a befutás előtt állnak, így munkáik kedvező áron hozzáférhetők. A műtárgyakat nemcsak képzőművészek, hanem galériák is beadhatták, és az eseménybe való bevonás céljából a kortárs művészeti színtér minden szereplőjét meghívták.
A magyarországi kortárs műalkotások átlagára továbbra is viszonylag alacsony a nyugati piachoz képest, részben történelmi okok miatt. Pátkai Marcell szerint a szocializmus időszakában a művészetet az állami beavatkozás egységes fogyasztási cikké degradálta, azonban az utóbbi időszakban a kortárs magyar műalkotások nemzetközi színtéren való felértékelődése tapasztalható.
Az Artkartell szerint még mindig jó időben vagyunk a kortárs művészeti befektetésekhez, és ezt a színes, szellemes, ironikus, álmodozó, gondolatébresztő és látványos tárlattal kívánják elősegíteni.
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Új alapokra helyezi együttműködését Magyarország és a FAO
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >