Az Artkartell-kampánya Black Friday alkalmából: „Fektess műtárgyakba a túlfogyasztás helyett!”
Az Artkartell „Fektess műtárgyakba a túlfogyasztás helyett!” címmel műtárgyvásárt szervez a Black Friday kapcsán, melyet november 26-ig látogathatnak az érdeklődők az óbudai Goli Parkban. Az esemény a Black Friday, a túlfogyasztás világnapja mellett működik, és a műtárgyakat állítja szembe a hagyományos fogyasztási cikkekkel.
Pátkai Marcell, az Artkartell vezetője szerint az értékes élményt nyújtó műalkotások nem szükségszerűen híresek vagy drágák, és azokat nem kizárólag az ár határozza meg. Az Artkartell, mint műteremház és galéria a magyar kortárs művészet színe-javával dolgozik együtt, köztük olyan neves alkotókkal, mint Asztalos Zsolt, Batykó Róbert, Bullás József, Forgács Péter, Ember Sári, Fe Lugossy László, Nemes Márton és Tibor Zsolt, valamint fiatal tehetségekkel, például Ezer Ákos, Dallos Ádám, Karándi Mónika, Makai Mira Dalma, Puklus Péter és Ulbert Ádám.
Az Artkartell művészettörténészei folyamatosan figyelemmel kísérik a művészeti életet, és a műtárgyvásár anyagának összeállításakor kifejezetten olyan alkotókat választottak, akik véleményük szerint még a befutás előtt állnak, így munkáik kedvező áron hozzáférhetők. A műtárgyakat nemcsak képzőművészek, hanem galériák is beadhatták, és az eseménybe való bevonás céljából a kortárs művészeti színtér minden szereplőjét meghívták.
A magyarországi kortárs műalkotások átlagára továbbra is viszonylag alacsony a nyugati piachoz képest, részben történelmi okok miatt. Pátkai Marcell szerint a szocializmus időszakában a művészetet az állami beavatkozás egységes fogyasztási cikké degradálta, azonban az utóbbi időszakban a kortárs magyar műalkotások nemzetközi színtéren való felértékelődése tapasztalható.
Az Artkartell szerint még mindig jó időben vagyunk a kortárs művészeti befektetésekhez, és ezt a színes, szellemes, ironikus, álmodozó, gondolatébresztő és látványos tárlattal kívánják elősegíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >Készülődés az ünnepi csúcsra: így működnek a futárszolgálatok a karácsonyi időszakban
Az ünnepi szezon közeledtével a webáruházak és futárszolgálatok felkészülnek az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Véget ért a Biokultúra napja – Minden eddiginél nagyobb támogatásokról beszélt az államtitkár
Minden korábbinál nagyobb előnyöket kapnak azon termelők, akik az ökológiai…
Tovább olvasom >